/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
system gendannelse virker ikke
Fra : frederikshavn
Vist : 914 gange
100 point
Dato : 17-03-10 21:40

nåt keh prøver st stsrte system restore i xpx64, kommer der bare en beaked hvor i der står hviæket program vil dubruge ti al åbne programmet med,hvordan får jeg det til at virke

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 17-03-10 21:42

Dit tastatur virker da vist heller ikke

Kommentar
Fra : grow

Dato : 17-03-10 22:39

Jeg ved ikke om du med "Systemrestore" har laver en backup-disk eller andet ?
Prøv evt. at lave en systemgendannelse.

Musetryk på følgende: Start - Kontrolpanel - Ydelse og vedligehold - Systemgendannelse.
Under "Indstillinger for systemgendannelse" må det ikke være sat markering ved "Deaktiver systemgendannelse" Hvis der er sat markering her, så har du ingen gendannelse.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 18-03-10 10:37

Systemgendannelse kan være slået fra, og så er der desværre ikke nogen gendannelsespunkter.
Start > hjælp > systemgendannelse > så skulle du kunne fortage gendannelsen.
Der vises en kalender som der kan bladres i og det er de mørke felter som er virksomme.