/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
numerologi
Fra : Helle10
Vist : 584 gange
200 point
Dato : 17-03-10 15:37

Hej
Jeg har "for sjov" fået lavet en mindre numerologi udredning, efter navn fødselsdag.....
Jeg er dog meget i tvivl om en ting..
Da jeg som baby blev døbt blev jeg kaldt .... .... , men nogle år senere, stadig som barn, fik jeg tilføjet et alm pigenavn som mellemnavn og min dåbsattest blev ændret...
Men hvilken af de to vil være korrekt at bruge? Har prøvet begge, den første giver 7 - 1 - 1
mens den anden 7 - 4 - 4 ? to ret forskellige udfald.

Er der en der ved noget om det?

På forhånd tak :D

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 17-03-10 15:47

Jeg vil tro, du skal bruge dit kaldenavn, da det er det første navn... men ved det ikke, synes bare det lyder mest logisk

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 17-03-10 16:08

Hejsa.
Du skal bruge det navn du er i besiddelse af når du snakker med numerologen.
Det er det de arbejder ud fra.

Kommentar
Fra : Helle10

Dato : 17-03-10 16:37

der siges to ting, jeg skal bruge det navn som jeg er givet ved fødslen, dåbsattestens fulde navn.... det jeg er i tvivl om er at dåbsattesten jo er ændret.
Lader lige spg stå lidt, tak for jeres hjælp

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 17-03-10 16:41

Når du skal udfylde oplysningerne står der så - fulde navn - eller kalde navn

Fulde navn, så er det også dit nye mellemnavn, men er det kaldenavn, så er det dit fornavn

Kommentar
Fra : transor

Dato : 17-03-10 18:59

Det er helt ligegyldigt. For nummerologi er noget vrøvl, som ingen forstandige mennesker gider beskæftige sig med.
Undtagen dem, som tjener pende på andres godtroenhed.

Kommentar
Fra : Helle10

Dato : 17-03-10 19:03

hehe det kan du måske have ganske ret i, og det er heller ikke mere end alm interesse - tænker bare at skulle jeg kunne læse/og se om noget passer på mig, bliver jeg jo nødt til at gøre det på den rigtige måde.. håbede at der måske var en bruger herinde som beskæftiger sig med det og kunne fortælle hvilken af de to der vil være den korrekte.
Men tak for dit indspark

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 17-03-10 19:10

Jeg har/havde da en rigtig god veninde, som fik nyt navn ud fra nummerologi.
Lige efter flyttede hun.
Så jeg aner ikke hvordan, jeg skal få fat i hende.

Jeg selv har i mellemtiden fået ny internetudbyder med ny e-mail adresse og
nyt telefonnummer (helt uden at nummerologi var indblandet).
Så hun kan ikke få fat i mig.

Hun var helt sikker på, at hendes lykke var gjort ved hjælp af det navneskift.
Det håber jeg inderligt for hende.

Så'rn noget pjat !
Gambrinus

PS : Måske ER hendes liv blevet lykkeligt, når hun slipper for mig.

Kommentar
Fra : Helle10

Dato : 17-03-10 19:12

åh det var da en trist historie :'( . Nu er det ikke min hensigt at skifte hverken det ene eller det andet, bare alm nysgerrighed

Kommentar
Fra : A.C.Rosmon

Dato : 18-03-10 16:52

Du skal bruge dit første navn, som din grundtone, men derefter skal du bruge alle navneændringer du siden har fået, da de er en form for overtoner til dit liv. Jeg er vant til en lidt mere "kompliceret" udregningsskema, som gør, at jeg kan uddybe hvad det giver dig. Jeg kan ikke helt gennemskue dine udregninger, men du burde være en tænksom person, der kan være besværlig som elev. Du kan være kommanderende, men er med dit nye navnblevet meget mere ordensmeeske.

Du kan sende alle dine oplysninger, især også fødselsdag, da den er særdeles vigtig, hvis du tør, så vil jeg se lidt på det, hvis du da er interesseret.

Jeg ser tit navneændringer som et resultat af, at man har brug for en udvikling der er kraftigere end man ellers vil kunne holde til, og starter derfor noget blødere med et navn der giver nogle egenskaber, der gør det nemmere at nå sine endelige mål.

A.C.Rosmon
a.c@rosmon.dk