/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Dvb-c mpeg4
Fra : yesboss
Vist : 523 gange
100 point
Dato : 15-03-10 23:39

Hej allesammen
Er godt træt af bokse og ledninger, så er det ikke muligt at få en lille tingest Dvb-c, mpeg4 til at hænge bagpå sit fladskærm.??

Kommentar
Fra : transor

Dato : 16-03-10 00:30

Ja sæt en hylde bag skærmen. Så har du noget at stille dimsen på. Du skal bare flytte skærmen 30 cm fra væggen.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-03-10 08:36

Bare køb et nyt TV med dvb-c - så behøver du slet ikke "hægte" noget på.....

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 16-03-10 10:17

Ja vore TV er DVB-c/t med MgP4 of en full HD. Jeg har ingen bokse, kun et par ledninger.

Så nyt TV som Refi skriver. Eller lev med det som det er indtil du alligevel køber nyt TV.

Kommentar
Fra : yesboss

Dato : 16-03-10 10:50

ja transor, hvordan synes du så lige det går med FLADskærms-princippet!!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-03-10 11:00

Du kan IKKE få noget i "minidimser" der kan klare opgaven