/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Frostwire
Fra : Citronsorbet
Vist : 1427 gange
90 point
Dato : 15-03-10 20:05

Hvorfor er frostwire pludselig holdt op med at virke for mig?

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 15-03-10 20:06

aner det ikke

Kommentar
Fra : Citronsorbet

Dato : 15-03-10 20:07

hvorfor svarer du så?

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 15-03-10 20:07

du spør dumt

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-03-10 20:09

Kan være din udbyder har opdaget dit ulovlige forehavende

Kommentar
Fra : mimimig

Dato : 15-03-10 20:09

ups brorteil,
der findes ikke dumme spørgsmål her på kandu, kun dumme svar !

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-03-10 20:15

Citat
kun dumme svar !

Men behøver DU komme med det HVER GANG

PS...

Der findes iøvrigt MASSER af dumme spørgsmål på Kandu

Kommentar
Fra : Citronsorbet

Dato : 15-03-10 20:18

ja det var da ikke særlig sødt. synes tit folk svarer grimt. hvis jeg ville ha snappy comebacks så besøger jeg min bror og hvis jeg vil ha moralprædikener så spørger jeg min far
Dumt eller ej så ville det da være dejligt med et svar.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-03-10 20:21

Du HAR fået et svar - vi kan da ikke HVORFOR ud fra de oplysninger du kommer med...

Måske har du glemt at tænde komputeren

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 15-03-10 20:24

Hold da nu kæft med det mundhuggeri

Frostwire virker fint hos mig. Bruger det dog sjældent, men har lige fået en ny opdatering til 4.20.2

Kører fint, men pas på med skidt og alverdens utøj. Det er spækket med det. HUst en scanning af samtlige filer der hentes.

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 15-03-10 20:26

Citat
Jeg mener spørgsmål stilles for at blive venligt besvaret og ikke en ubehøvlet irettesættelse.
Jeg er en der hader når et medlem prøver på at styre/chikanere eller rette andre her på kandu, accepter dog vi er forskellige, eller ret henvendelse til kandu og lad dem tage stilling.
Lad være med at lege uopfordret politi her. !!Husk!! der findes ikke dumme spørgsmål, kun dumme ubrugelige svar.

Kommentar
Fra : Citronsorbet

Dato : 15-03-10 20:31

Ja jeg blev da også helt depri dejligt med et seriøst svar. jeg har ikke en skid forstand på det men ved godt at man kan få en masse gøgl. hvordan scanner man tingene? Skal jeg forstå det sådan at jeg skal prøve med en opdatering..?

Kommentar
Fra : Citronsorbet

Dato : 15-03-10 20:35

tak brorteil

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 15-03-10 20:42

hmm brorteil, og tak for den. Jeg er ellers meget medgørlig, men jeg er da utrolig træt af alle de ligegyldige ting og "skænderier" der bliver fyldt på spørgsmålene ind i mellem. Men den tager jeg til mig.

Men nu til noget helt andet
Citronsorbet
Har du ikke et antivirus program installeret. Der kan du via højreklik menuen sv´canne din nedhentede fil før du åbner den. Hvis der er skidt i den , får du det at vide promte og så er det bare ud med den og også helt ud af papirkurven.
Det er jo den slags du må finde dig i når du henter via Frostwire og tilsvarende steder, der vil komme snavs med ned.

Kommentar
Fra : JegErHer

Dato : 15-03-10 20:46

Lyder som om din Firewall er blevet opdateret og så har lukket for en af de porte programmet benytter.

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 16-03-10 07:58

Citat
hmm brorteil, og tak for den. Jeg er ellers meget medgørlig, men jeg er da utrolig træt af alle de ligegyldige ting og "skænderier" der bliver fyldt på spørgsmålene ind i mellem. Men den tager jeg til mig

Det er mimimig´s profil

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 16-03-10 17:40

følte mig jo lidt truffet brorteil

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 16-03-10 18:35

Det var ikke meningen, du er jo en fin fyr.