/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
xp x64 vil ikke indlæse skrivebord
Fra : frederikshavn
Vist : 470 gange
100 point
Dato : 15-03-10 10:24

hey mit xp 64bit vil ikke indlæse mit skrivebord,den går i stå ved nelkomst scenen, hvorda løser jeg det

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-03-10 11:19

Geninstallerer Win

Kommentar
Fra : frederikshavn

Dato : 15-03-10 12:44

vil helst undgå at formatere

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 100 point
Dato : 15-03-10 13:00

Du behøver IKKE formatere - blot læg din cd i og kør en rep. af systemet

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-03-10 13:01

Måske kan du være heldig blot at lave en gendannelse til FØR da det virkede....

Kig i dine gendannelsespunkter...

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 15-03-10 19:45

Hvad sker der hvis du starter op i fejlsikret tilstand, vil den så åbne skrivebordet. Det vil jo være dejligt for så kan du se dine gendannelsespunkter.
Eller måske du kan taste på F8 under opstart for at komme ind til den "dos" skærm hvor du kan vælge den mulighed med - Sidste kendte konfiguration hvor systemet virkede

Godkendelse af svar
Fra : frederikshavn

Dato : 16-03-10 12:38

Tak for svaret refi.