/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Bærbar til Sims 3
Fra : Briz
Vist : 3048 gange
66 point
Dato : 14-03-10 10:26

Jeg skal til at købe en bærbar til min datter. Den skal kunne spille Sims 3. Jeg kan ikke gennemskue hvilke specifikationer jeg skal gå efter. Samtidigt har prisen en stor betydning, så spørgsmålet er vel, hvilken bærbar der kan køre Sims 3 er billigst?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-03-10 10:44

Du kan sagtens få en bærbar til 3-4.000 der kan køre det.....

Windows XP

Windows XP (Service Pack 2)
2,0 GHz P4-processor eller tilsvarende
1 GB RAM
Mindst 6,5 GB harddiskplads med mindst 1 GB yderligere plads til brugermateriale
128 MB grafikkort med understøttelse af Pixel Shader 2.0
Windows Vista
Windows Vista (Service Pack 1)
2,4 GHz P4-processor eller tilsvarende
1,5 GB RAM
Mindst 6,5 GB ledig harddiskplads med mindst 1 GB yderligere plads til brugermateriale
128 MB grafikkort med understøttelse af Pixel Shader 2.0

Og det skulle også uden de store problemer køre under Win 7

Men bærbare er IKKE optimale til spil

Kommentar
Fra : barslev

Dato : 14-03-10 12:29

til refi
nu ved jeg ikke så meget til bærbar,men jeg har en bærbar som er snart 3år gamel og den kan køre jeg sims 3 på det var det krav jeg stillet til den

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-03-10 12:38

Som sagt kan en bærbar GODT køre spillet....

At bærbare IKKE egner sig , generelt , til spil skyldes ene og alene varmeudvikling samt at du ikke på samme måde kan udskifte enkeltkomponenter....

Bærbare (notebooks) ER IKKE egnede til tung grafik...

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 14-03-10 13:50

Citat
Bærbare (notebooks) ER IKKE egnede til tung grafik...

Arg refi det passer ikke...

Denne her kan sagtens køre Sims3 og mere krævende spil.
http://www1.euro.dell.com/content/products/productdetails.aspx/alienware-m11x?c=dk&cs=dkdhs1&l=da&s=dhs

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-03-10 13:57

Citat
Denne her kan sagtens køre Sims3 og mere krævende spil.

Har jeg påstået andet - LÆS nu hvad jeg skriver

Du vil ALTID have en større varmeudvikling på en notebook - eller rettere sagt - besvær med at komme af med det...

Kommentar
Fra : barslev

Dato : 14-03-10 14:33

refi
nu sidder jeg ik med den bærbar på sofaen eller i sengen og spiller sims3 eller andre spil,nu har jeg hart sims3 siden den udkom og har ikke haft problemer med spillet og min datter spiller det også på hendes ud problemer.vi har også kørt med sims 2 på de bærbar,med ved godt af sims 3 kræver mere af compujtterne men som sagt har vi ike problemer med at den ikke kan komme af med varmen

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-03-10 15:13

Citat
men som sagt har vi ike problemer med at den ikke kan komme af med varmen

Jamen det er da dejligt at høre

Men det ændrer IKKE de "grundlæggende" principper