/ Forside/ Interesser / Dyr / Hunde / Spørgsmål
10  vaxen 2670
hundetræning
Fra : Gigli-Chico
Vist : 768 gange
100 point
Dato : 13-03-10 16:52

Hej alle.
Jeg leder efter en ledig plads til min hvalp til hundetræning i Næstved eller omegn. nogen der kender et godt sted? DCH D.K.K har ingen ledige pladser. så dem kan i udelukke med det samme.
Tak

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 13-03-10 16:57

Hvis du googler Hundetræning Næstved så myldre der masser af forslag frem....

Kommentar
Fra : Gigli-Chico

Dato : 13-03-10 17:15

jaa det skulle man tro. men der er ingen pladser tilbage på nogle af dem man googler..?

Kommentar
Fra : bevi54

Dato : 13-03-10 17:26

så må du ud og køre evt dch vordingborg

Kommentar
Fra : bevi54

Dato : 13-03-10 17:26

hvad med dgi de har også træning

Kommentar
Fra : bevi54

Dato : 13-03-10 17:32

http://www.hundehold.dk/traenings-plads/ prøv dig frem med rally træning

Kommentar
Fra : bevi54

Dato : 13-03-10 18:00
Kommentar
Fra : modersvilje

Dato : 13-03-10 19:07

allerførst hvilken race har du - hvad vil du med hunden? der findes mange der giver "husmor-træning" de er gode nok til at gå på plads og komme når der kaldes!
Ønsker du et super kvalificeret vagthundekursus er der forskellige meninger om kvaliteten af de forskellige kurser!
Kontakt en klub/forening nær ved dig og samtal med kursusleder om du har kemien til ham, der gør at vejleder er den du ønsker!
Jeg har selv fulgt flere forskellige - da jeg har haft flere forskellige racer bl.a. jagt og senere vogtere, og manden der er bedst til "Hønsehunde" er ikke nødvendigvis ikke god til Beauceron!
Blot en betragtning,
MV2

Kommentar
Fra : Gigli-Chico

Dato : 13-03-10 19:30

Det er en blandning. Labrador og Rottweiler.
Han skal bare til hvalpetræning? Han skal ikke bruges til jagt eller noget i den stil.

Kommentar
Fra : ebg_888

Dato : 13-03-10 20:12

Dansk Politihundeforening, Næstved afdeling.

Almindelig lydighedstræning for alle hunde, også hvalpehold, starter den 8-4-2010.

Et godt sted, som jeg kan anbefale.

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 13-03-10 21:26

Hvor gammel er han?

Kommentar
Fra : Gigli-Chico

Dato : 13-03-10 21:27

snart 5 måder ..

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 14-03-10 14:19

Narh... Så er det altså lidt sent at begynde at lede efter hvalpetræning. Det skal man helst starte med når man ved hvornår man får sin hvalp.
--Du må i stedet for lade jer skrive op til "begyndertræning" de steder du kunne tænke dig at gå.
Og så må I bare vente, til der starter nye hold op til efteråret.

Kommentar
Fra : Gigli-Chico

Dato : 14-03-10 16:30

Jeg har fundet en ledig plads. Jeg er meldt til et hvalpehold nu. ellers mange tak.

Annuller spørgsmålet
Fra : Gigli-Chico

Dato : 14-03-10 16:30

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål