/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Carpark North i Vega i aften
Fra : hylstar
Vist : 326 gange
100 point
Dato : 29-04-03 15:18

Hvilket nummer lægger CPN ud med iaften ?
Hvad har de lagt ud med til tidligere koncerter for nyligt !

De gælder en stor fad bamse.....

Kommentar
Fra : laurenzio

Dato : 29-04-03 16:50

Hvem ved. Det er sgu da ik` til at sige på forhånd hvad de lægger ud med.

Kommentar
Fra : bantam

Dato : 29-04-03 17:58

Rolig nu laurenzio,

det kan da godt være der er en der ser dette, der har været til en tidligere koncert på turneen, og ved hvad sættet åbner op med

Bantam

Kommentar
Fra : hylstar

Dato : 29-04-03 19:08

Nu er der heldigvis ikke så lang tid til jeg finder ud af det....
mit bud er enten Homekand eller Wild Wonder - håber det gi'r en fadøl

Kommentar
Fra : hylstar

Dato : 30-04-03 10:59

Det blev jo så Homeland - så jeg vandt !!!