/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Sachs Stamo 275 ccm 2 takter årgang 67
Fra : HansELund
Vist : 725 gange
140 point
Dato : 13-03-10 08:14

hej er der nogen der ved om man kan finde en manual over ovenstående motor - har behov for at vide noget mere om motoren og den BIBG karburator 17mm som den er forsynes med.

Venlig hilsen
Hans

Kommentar
Fra : olehenne

Dato : 13-03-10 08:49

Hej Hans.
Husk evt. lige at lukke den anden tråd, nu du har startet denne ny om motoren. På Google fandt jeg den jeg henviste til.
Mvh.
Ole

Kommentar
Fra : HansELund

Dato : 13-03-10 10:20

Ja tak Ole, hvordan lukker jeg den anden tråd? jeg har accepteret dit svar på tråden, selvom jeg ikke umiddelbart har fundet løsning på problemerne med maskinen endnu.

Jeg fortsætter dog min søgen efter løsningen....

Hilsen Hans

Kommentar
Fra : olehenne

Dato : 13-03-10 11:19

Du skal klikke på Accepteret svar i det indlæg du vælger:

Accepter et svar til dit spørgsmål
Når du accepter et svar eller annullere dit spørgsmål, vil du automatisk modtage 5 ledige point som tak for hjælpen. Derimod hvis du ikke lukker dit spørgsmål indenfor 30 dage, vil du automatisk blive fratrukket 5 ledige point, og dit spørgsmål bliver annulleret.

Kommentar
Fra : HansELund

Dato : 14-03-10 03:33

Hej

Jeg har, efter lang søgen, selv fundet svaret på mit spørgsmål:

http://www.newsachsmotor.de/Stamo/ST_281_282/st_281_282.html

Venlig hilsen

Hans

Annuller spørgsmålet
Fra : HansELund

Dato : 14-03-10 09:04

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål