/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Tina Dickow & Medina
Fra : sehested
Vist : 1333 gange
200 point
Dato : 11-03-10 21:12

Er der nogen som ved om/hvor man kan få fat i Tina Dickow og Medina's duet fra Zulu Awards på MP3??? Bliver den mon udgivet?

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 210 point
Dato : 11-03-10 21:17
Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 11-03-10 21:29

Lige her
du behøver ikke downloade, filmen er allerede i browserens cache og du skal bare have den omdannet til mp3, det er der flere gratis muligheder til, blandt andet YoutubeDownloader som også kan omdanne de hentede film

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 11-03-10 22:16

Den her er faktisk bedre, der er 3 muligheder:
flv
HQ flv
HQ.mp4
vælg den sidste som er den der er bedst egnet til at omdanne til en kvalitets mp3 fil:

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 11-03-10 22:24

Hvis du ønsker at bruge youtubedownloader, så skal du først oprette en mappe til musikke (så ved du hvor du har den)

Kopier browserlinjen ind i programmet og tryk ok

Når videoen så er kommet,så skal du bare sætte prik i konverter til mp3 og tryk høj kvalitet og ok

Kommentar
Fra : sehested

Dato : 15-03-10 21:29

Tak for hjælpen begge to. Det er da helt fantastisk hvor godt de synger de numre!!
Lige dele points til hver af jer er vel rimeligt.

Godkendelse af svar
Fra : sehested

Dato : 15-03-10 21:30

Tak for svaret Nordsted1.

Kommentar
Fra : sehested

Dato : 15-03-10 21:32

Hov o.v.n. Kunne ikke finde ud af hvordan jeg deler points mellem jer. Er det muligt?