/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
e-mail til n86
Fra : birkglerfoss
Vist : 481 gange
200 point
Dato : 11-03-10 18:43

Er der nogen der har en nokia n86? oh hvordan ved du hvordan man for e-mailen at fungere, har klaret det før men nu kan jeg ikke få den at fungere

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 11-03-10 18:52

Det er jo svært at rådgive, når vi ikke ved mere om hvad der går galt, har du fulgt opsætningen i manualen?

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 11-03-10 19:42

Hvis din netadgang / gprs er i orden....

vel blot i besked indstillinger; E.mail; opret en ny konto.

Den har vis en osætningsguide når du kommer dertil.

Så er det bar at indtaste pop3, smtp, brugernavn og password, så skulle det da gerne køre....

Hvilken del får du ikke til at virke - hvorlangt kommr du ?

vh Ben

Kommentar
Fra : birkglerfoss

Dato : 11-03-10 20:41

har fået den til at synkronisere før, men det gør den ikke mere den siger at jeg skal oprette en konto går ind i beskeder så i hotmail der inde skulle stå send og modtag det gør det ikke mere, men tilslut, trykker på tilslut så siger telefonen hotmail opretter forbindelse og så sker det ikke mere

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 11-03-10 23:18

Instruktioner
Redigér eksisterende e-mail-profil

Følg denne instruktion for at redigere en eksisterende...
Vælg indstillinger for e-mail-profil

Du kan hente og sende e-mails via din personlige e-mail-adresse....
Vælg indstillinger for synkronisering med Exchange server

Når du synkroniserer e-mails, navne i telefonbogen, kalenderaftaler...
Skriv og send en e-mail

Følg denne instruktion for at skrive og sende en e-mail.
Vælg indstillinger for e-mails

Følg denne instruktion for at vælge indstillinger for afsendelse og...
Slå e-mail fra

Du kan hente og sende e-mails via din personlige e-mail adresse. Du...
Indstil GPRS-dataforbindelse til e-mail

Det er muligt at hente og sende e-mails via din personlige...
Slet e-mail-profil

Hvis du har problemer med at modtage og sende e-mails, hjælper det...
Vælg indstillinger for aktiv standbytilstand

Det er muligt at ændre de genveje, der vises i standbydisplayet, så...
Modtag e-mail-profil

Som alternativ til at indstille en e-mail-profil manuelt kan du...
Opret en dataforbindelsesgruppe til e-mail

Dataforbindelsesgrupper samler flere dataforbindelser. Hvis den ene...
Slet GPRS-dataforbindelse til e-mail

Hvis du har problemer med at modtage og sende e-mails, hjælper det...
Vælg indstillinger for kalender

Telefonens kalender kan hjælpe dig med at holde styr på dine...
Vælg indstillinger for profiler

En profil er en række indstillinger, der alle har med telefonens...
Skift tone for e-mail

Følg denne instruktion for at skifte tone for e-mail.
Guide til displayets ikoner

Standbydisplayet giver vha. ikoner en række oplysninger om...
Opret ny profil

Ud over de profiler der allerede ligger i telefonen, har du...

Herfra http://kundeservice.tdc.dk/privat/mobil/manual/ hvor du kan læse meget mere, du skal blot skrive navnet på din mobil og bruge emnelinjen

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 11-03-10 23:20

Hov undskyld, det var jo ikke en vejledning, men blot eksempler på hvad du kan finde hjælp til hos TDC, men prøv at gå ind på siden, og følg vejledningerne, så burde det lykkedes for dig

Kommentar
Fra : birkglerfoss

Dato : 12-03-10 12:24

Har været inde på tdc hjemme side og prøvet det