/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Andet telekom. / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 810
GPS nüvi 765T
Fra : Reichstein
Vist : 640 gange
50 point
Dato : 10-03-10 19:16

I manualen nævnes det, at man fra maps.google kan overføre positoner.

Citat:
3.Find en position på et understøttet websted som f.eks. http://maps .google.com og www.mapquest.com.
4.Følg instruktionerne på webstedet for at sende positionen til din
Downloadede positioner gemmes under Favoritter pa din niivi.

Jeg har prøvet, men kan ikke finde nogen værktøjer.
Er der nogen der kan hjælpe?

Accepteret svar
Fra : Benjamin.Hansen

Modtaget 50 point
Dato : 10-03-10 21:24

Google eath +, har nogle muligheder under punktet GPS, men det kræver at man abbonere på dette.

Alternativt finder du de geografiske koordinater og indtaster disse i din gps.

Og så kan du gemme positionen eller lade din GPS navigere dig til lokaliteten.

koordinaterne er i nederste venstre hjørne af google eath, når du navigere rundt.

vh Ben

Kommentar
Fra : Reichstein

Dato : 10-03-10 21:53

Muligheden er selvfølgelig også, at gemme positioner i em POI fil, men det lyder unægtelig nemmere hvis der kan skabes et direkte link.

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 10-03-10 21:59

Har du kigget hvad der ligger op www.garmin.dk ?

Jeg har selv en tidligere model. Hvor jeg smed en poi fil i. Den lægger sig som et lag oven på og ikke som favorit positionsliste.

Jeg har ikke selv prøvet overførsel via google eller andre programmer, da min vist ikke understøtter dette.

vh ben

Kommentar
Fra : Reichstein

Dato : 11-03-10 00:30

Det ser us, som om Google earth plus er taget af bordet igen!

Godkendelse af svar
Fra : Reichstein

Dato : 24-05-10 01:15

Tak for svaret Benjamin.Hansen.