/ Forside/ Interesser / Fritid / Lystfiskeri / Spørgsmål
10  arne.jako.. 660
vinterfiskeri ved salvad parken
Fra : bullzhoot
Vist : 520 gange
100 point
Dato : 10-03-10 16:24

hej alle.
jeg havde tænkt mig af tage en tur til den lille å ude ved salvad parken roskilde (ved ikk lige hvad åen heder) og håber derfor på af man kan fange nået der ude her i de kolde måneder jeg er ikke ude efter nogen speciele fisk men vil bare gerne have en god dag med et par fisk lige gyldig om det er aborre havørred eller hvad den nu ellers kan byde på men mit problem er af jeg ikke ved hvad jeg skal andvende som agn skal jeg prøve med nogen mider eller er det nået godt synkende flue værk små wobler jeg er helt på bunden jeg ved det ikk så håber på et hurtigt svar da jeg regner med af tage der ud i morgen
(og til dem der bare ved hvad der virker men ikke lige ved hvad det er for en å så kan jeg sige af det er en lille å der går fra 1-2 meter bred

Mvh. Alexander

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 10-03-10 16:53
Kommentar
Fra : blunderbuss

Dato : 10-03-10 17:08

Du skal ikke regne med at du kan fange noget nu, du skal værer 500 meter fra åens udløb, for at du må fiske, og fjorden er frosset til, jeg vil IKKE anbefale dig at gå ud på isen,og lave et hul den er ikke sikker, vent til isen er væk, og brug et par Neopren Waders,ellers fryser en hvis legemsdel
Erik.

Kommentar
Fra : blunderbuss

Dato : 10-03-10 17:13

en efterskrift, i dit andet spørgsmål ang å fiskeri har jeg beskrevet hvor de gode fangstpladser er, og oplyst en mail adr. du er velkommen til at kontakte mig, måske kan vi tage derud sammen når isen er væk.

Kommentar
Fra : bullzhoot

Dato : 11-03-10 07:08

mange tak det lyder spændene