/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
Valg af leverandør til laserpatron
Fra : Oldboston
Vist : 556 gange
100 point
Dato : 10-03-10 11:42

Jeg søger en pålidelig og hurtig leverandør af en ganske almindelig printerpatron, der passer til HP LaserJet 1020.

Sidste gang, jeg købte en patron via nettet, var der flere ugers leveringstid. Denne gang har jeg været inde på et par leverandører, der så 'fornuftige' ud, men de havde ingen anmeldelser eller evaluering fra kunder. Jeg vil helst betale ca. det samme som andre og også være sikker på, at det er et solidt foretagende, jeg handler med. Jeg ville være glad for nogle konkrete anbefalinger fra firmaer, som I derude på kandu.dk har erfaringer med at handle med?

Accepteret svar
Fra : Smokei

Modtaget 110 point
Dato : 10-03-10 11:47
Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 10-03-10 12:26

HP

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 10-03-10 12:36

Sidst købte jeg dem i El-giganten.

Godkendelse af svar
Fra : Oldboston

Dato : 10-03-10 15:11

Tak for svaret Smokei. Også tak til Granner for dit svar.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 10-03-10 16:09

Citat
Jeg køber mine patroner her og er godt tilfreds med inkclub

Det samme her. Har handlet med dem,i flere år.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : Smokei

Dato : 10-03-10 17:18

Selvtak Oldboston

Jeg har kun haft mange gode oplevelser med det firma.

Kommentar
Fra : Oldboston

Dato : 20-03-10 06:50

Jeg købte patronen hos inkclub, sådan som det blev anbefalet.

Priserne lå på niveau med to andre udbydere som jeg tjekkede, dvs. plus minus nogle få procent.
Jeg bestilte varen torsdag d. 11. marts om eftermiddagen og posten afleverede pakken i min entre tirsdag d. 16. Så det er altsammen OK.

Særlig positivt er det, at inkclub har et enormt udvalg samt især, at man ikke behøver betale på forskud, men nfår en regning og et girokort med i forsendelsen. Når man ikke kender firmaet, føles det betryggende. Så det var et fint ård, jeg fik her på kandu.dk., også denne gang.

Venlig hilsen
Oldboston

Kommentar
Fra : itsurfer