/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Blacklisted af BB1
Fra : Provsten1
Vist : 1695 gange
50 point
Dato : 10-03-10 10:30

Denne tråd er ikke et egentligt spørgsmål, snarere tænkt som et talerør for de personer der er blacklistede af Bent Ballegaard.
Da jeg selv lige har oplevet at blivet blacklisted i tråden : "Tåre vælter frem", har jeg været nødt til at kopiere bb1's svar til mig og på den måde besvare hans spørgsmål, da han åbenbart ikke har mod og mandshjerte til at blive konfronteret med den virkelige verden:

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 10-03-10 09:30

--------------------------------------------------------------------------------
Provsten 1 Når man opkaster sig selv til den eneste i hele verden,der har ret i alt og man enda gør det annonymt, så gør man sig selv uinteressant
Jeg har ikke ret i alt, men næsten !
Skal jeg blot finde mig i Jeres svinerier - nej,hvorfor dog det
Skal vi andre finde os i dine svinerier ?
Der er jo ingen overhovedet ingen, der tvinger Jer til at svare på mine indlæg - kan I ikke "tåle" dem og det er jo i virkeligheden her skoen ligger begravet
Du har ret, men så lad være med at blande dine extreme synspunkter ind i enhevr debat !
Så lad da for pokker være med at svare på dem - det er I da ikke forpligtet til
Se ovenfor
Jeg er HER i denne tråd blevet angrebet af oraklet fra Humlebæk. Det har jeg skrevet, at jeg ikke finder mig I - straks begynder personer, som dig at spille "Kloge Åge"
Min hensigt er ikke at spille KÅ, men blot at udglatte !
Kunne I blot holde Jer til tråden og undlade personfnidret ( som I kalder drillerierne )
Hvad var så problemet? - men det er det I ikke kan.
Personfnidder er vistnok opfundet af dig selv - prøv selv at holde tråden-hvergang !
Gang på gang udspredes der løgne og rygter omkring min person. Det er der sku ingen der behøver at finde sig i - heller ikke Jer!!!
Det er jo lige nøjagtigt det vi gør
------------------------------------------------

God fornøjelse !

Med venlig hilsen
Provsten1

Kommentar
Fra : Provsten1

Dato : 10-03-10 10:37

Desværre er mine svar ikke kommet med i kursivskrift, som jeg havde indstillet maskinen til, men mon ikke I finder ud af at læse teksten alligevel.

Med venlig hilsen
Provsten1

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 10-03-10 11:09

sikke noget bavl at skrive

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 10-03-10 11:12

hvem gider læse alt det ?

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 10-03-10 11:45

Jeg kan ikke se,at i er en dyt bedre end BB1(Se selv i hans blackliste,hvem jeg hentyder til). I forsømmer ikke en lejlighed,til at angribe ham.Bl.a. at rode rundt i helt private forhold,såsom bemærkninger om hans Filippinske kone m.m. Hvorfor ikke bare ignorere ham,fremfor at starte nye "angrebstråde",i een uendelighed.Hvis det er jeres normale psykiske tilstand,i frembringer her på Kandu,burde i ikke ha`lov til at løbe rundt med skarpladte haglspredere.Men i stedet nyde et ophold på den lukkede,for ubestemt tid.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 10-03-10 13:32

Ærgeligt det er nødvendigt, men glædeligt at det bliver Kandués længste uafsluttede tråde i dette år.

Vi er vist at nå den her, " Hvor fanden er Herning "? niveau

Kommentar
Fra : JørnIgen

Dato : 10-03-10 13:46

Hold da kæft en samling vuggestuebørn. Man blaklister en person og sviner personen til, så vedkommende ikke kan tage til genmæle. Man skiftes til at blakliste hindanden på skift.

Folk siger:
Smut over på ARTO
Tror sq ikke det forum er nær så ... ... ... som Kandu.dk. Helt ærligt

I elsker jo sladder og samtidig opfører I jer som fornærmede småtøser

JørnIgen

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 10-03-10 16:40

Som sædvanligt er der hverken hoved eller hale i tingene fra Bendt Ballegård - hvor sur og gnaven og hadefuld kan et menneske blive ? Man må sgu' da håbe han ikke opfører sig ligeså hjemme i privaten, for hvis det er tilfældet har den øvrige familie det ikke nemt !! Han trænger i aller højeste grad til lægehjælp, men vil sikkert ikke høre tale om det - det er jo alle de andre der er idioter !

Iøvrigt tak til Provsten1 for "husly".

Øjenvidnet4

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 10-03-10 18:55

Citat
Provsten 1 Når man opkaster sig selv til den eneste i hele verden,der har ret i alt og man enda gør det annonymt, så gør man sig selv uinteressant

Knudsen kan du ikke lige uddybe det? hvis Provsten er så uinteressant, hvorfår kommentere du det så?
Citat
Der er jo ingen overhovedet ingen, der tvinger Jer til at svare på mine indlæg - kan I ikke "tåle" dem og det er jo i virkeligheden her skoen ligger begravet

Knudsen hvor dum kan man være? vi kan IKKE besvare dine indlæg fordi vi er blacklistet og så lang tid jeg og andre opretter et spørgsmål og du kommer med intelligente kommentarer, må du accepterer svar på tiltale, hvis ikke du kan det, så hold snotten væk

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 10-03-10 19:09

De to indlæg her fra Øjenvidnet4 og Sandhedsvidnet,bekræfter til fulde min påstand: Med jeres vakkelvorne psyke,burde i ikke være udstyret med skydevåben.Håber jeg lever så langt fra jagtmarkerne,at jeg ikke er i risikogruppen.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : TheRealDeal

Dato : 10-03-10 22:50

Kære bb1

Det er rent navlepilleri du beskæftiger dig med, jeg har aldrig kommenteret Krkortegaards tråd, så nedenstående er noget du selv har manipuleret frem.
Citat
Krkotegaard stiller et spørgsmål fik 21 svar de 20 var fra dig.
TRD skrev: Hvis du (H.H) ikke har noget konstruktivt at byde ind med, mener jeg du burde holde dine halvplatte kommentarer til dine egne spørgsmål.
Øjenvidnet fulgte det straks op.

Jeg har dog skrevet ovenstående i en anden tråd, men jeg vil råde dig til, at gøre dit hjemmearbejde bedre, hvis du vil tages alvorligt
TRD

Kommentar
Fra : JørnFHRudolph

Dato : 11-03-10 09:25

Blaklisten på Kandu.dk = En dårlig opfindelse ...

Jørn Flemming Helveg Rudolph

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 11-03-10 09:31

Helt uafhængig af denne tråd, har Heidi-Ho i tråden "Tåre vælter frem" talt dunder til bb1 for omgåelse af sandheden med hensyn til den påståede ufred på jagtsiden i januar/februar, under bb1's ferie - ak ja ! Det understøtter også TRD påstand om selvdigtning længere oppe i denne tråd.

Ligeledes vil jeg blot til de fornærmede, Mosebaek, brorteil, Teil og JørnIgen sige : Det er helt frivilligt at deltage og læse på disse jagtsider, så hvorfor bliver I ved at læse og kommentere noget I ikke bryder Jer om ? Er det fordi I elsker sladder og "dyneløfteri" ?

Øjenvidnet4

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 11-03-10 13:24

Citat
Ligeledes vil jeg blot til de fornærmede, Mosebaek

Jeg er skam ikke fornærmet,måske en smule forundret.Jeg tror nemlig at det eneste i kan blive enige om,er at BB1 skal kanøfles,med djævlens vold og magt.

Citat
Er det fordi I elsker sladder og "dyneløfteri" ?

Ja,det er jo altid "interessant" stof.
Jeg læser som regel disse jagt tråde,med stort moro.Men jeg kan ikke li`,når det lugter af mobning.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : JørnFHRudolph

Dato : 11-03-10 16:47

Hvornår har man egentlig indført denne blackliste-funktion her på Kandu.dk?

Og hvorfor gjorde man det?

Det virker da primitivt, at man sladrer og nedrakker en person, som er blacklistet.

OK - Fordtår dog godt at man har lyst til at være fri for visse personer i sine indlæg.

Fair nok.

Men man kan sq ikke være bekendt at tilsvine en person, som kan læse disse moppe-ting, men ikke sige en lyd til sit "forsvar"

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 11-03-10 17:09

Citat
Hvornår har man egentlig indført denne blackliste-funktion her på Kandu.dk?

d.7.12.2006

Kommentar
Fra : JørnFHRudolph

Dato : 11-03-10 17:16

Tak ... Langt før min tid, så ...

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 12-03-10 08:28

Kommentar
Fra : Møgelhøj

Dato : 10-03-10 10:49

--------------------------------------------------------------------------------
hvis i har nogle spørgsmål angående min farfar må i meget gerne sige til men vil i godt lade ham hvile i fred.. nu har jeg læst tråden herinde og jeg vil helst undgå og udtale mig om ballegård af personlige årsager...

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 11-03-10 09:58

--------------------------------------------------------------------------------
Til "Møgelhøj"

Denne kommentar dukkede op på min skærm i går og derfor skriver jeg til dig.
Med al respekt for mindet om din farfar, synes jeg du skylder debattørerne herinde en forklaring på, hvorfor du her ca. 8 mdr. efter debattens afslutning henvender dig ? Denne opfordning er ikke ment som nogen bebrejdelse, men blot en stille undren over det sene tidspunkt for henvendelsen.

Øjenvidnet4

Dette er sakset fra en tråd som Provsten1 lavede den 230609 med titlen "Drilling".

Da "Møgelhøj" ikke har svaret på min henvendelse, vil jeg nu gøre opmærksom på, at ophavsmanden med stor sandsynlighed er bb1, da han har svaret på henvendelsen med stupide angreb. Hvis det er hans facon at "mindes" sin gode ven, så er jeg glad for at jeg ikke er ven med bb1 ! Med andre ord: "Møgelhøj" er Ballegård !!
Hvis facts, som kun kan afgøres hvis "Møgelhøj" svarer på min henvendelse, viser sig at jeg har taget fejl, vil jeg naturligvis undskylde, men .......?

Hvis man er interesseret i hele korrespondancen fra 100310, kan man som nævnt finde tråden under besvarede tråde.

Øjenvidnet4

Kommentar
Fra : Provsten1

Dato : 12-03-10 10:09

Til Øjenvidnet4

Det er sandelig artige ting du skriver om med hensyn til Ballegaard vs Møgelhøj - men jeg er tilbøjelig at give dig ret, det ligner mere end et tilfælde !!

I to forskellige tråde, har Heidi-Ho og Tonganeseren rakt hånden frem til Ballegaard om forsoning, men ingen reaktion - ærgerligt !!

Med venlig hilsen
Provsten1

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 12-03-10 10:44

Hvorfor er det ærgeligt.

Al seriøs debat overalt på nettet skal åbenbart skubbes ned i latrinen efter ganske få indlæg. Det eneste der kan stoppe den slags er en moderator.

Kommentar
Fra : JørnFHRudolph

Dato : 12-03-10 12:42

Ja, en moderator ville være fin at have.

Her får alle bare lov til at moppe hinanden uden særlig indgriben, samtidig med at personen der moppes er udelukket via blackliste-funktionen.

Men sådan vil folk åbenbart have det.

For det er det samme hele tiden.

Man blaklister én bestemt person.

Tror at alle kandu.dks problemer bliver løst af den grund

Mopperiet fortsætter

Alt er som før

I jægertråde i seriøse tråde

Hip Hip Hurra

Kommentar
Fra : TheRealDeal

Dato : 12-03-10 15:46

Kære JørnFHRudolph

Du skriver
Citat
Man blaklister én bestemt person.

Hvem er den bestemte person?
TRD

Kommentar
Fra : JørnFHRudolph

Dato : 12-03-10 16:00

Den ene bestemte person, som altid "blakkes" = udvises fra Kandu.dk er undertegnede, som har haft mange profiler. Man kalder mig "Superspammer" "mange-profil", og tror at så snart man er kommet af med mig, så er der ro og fred på kand.dk

Glemmer at udvise visse grove personer, som f.eks Krummen, der generer og generer -
uden at blive bortvist.

Derudover tænker jeg på at man blakker en person (ikke udviser/sletter), og så rakker vedkommende ned i sin "moppe-tråd" og den moppede kan ikke tage til genmæle.

Det syntes jeg er ufint.

Måske nødvendigt for at få fred i sin tråd, men så bør man ikke samtidig tale om den udviste "bag ryggen" af personen, som altså ikke kan kommenterer de løse eller sande påstande.

Accepteret svar
Fra : Øjenvidnet4

Modtaget 50 point
Dato : 12-03-10 18:00

BERIGTIGELSE

Jeg har modtaget følgende fra Møgelhøj:

Kommentar
Fra : Møgelhøj

Dato : 12-03-10 17:25

--------------------------------------------------------------------------------
min farfar var en dejlig mand og jeg elskede ham overalt.. han var en god mand som virkelig gik op i sit arbejde, han blev bare revet væk fra os på en tragisk måde. vil lige sige til mit forsvar at jeg ikk er bb1 og vil aldrig nogensinde blive det.. jeg er en ung kvinde og min far var den ældste af de 6 børn som min farfar havde..

Kommentar
Fra : Møgelhøj

Dato : 12-03-10 17:31

--------------------------------------------------------------------------------
grunden til at jeg først henvender mig nu er fordi at jeg gik ind på google og søgte på min farfars navn og våben da jeg ville se om jeg kunne opspore nogle af dem og der fandt jeg denne side.. kunne læse længere oppe i tråden at der var nogen som søgte efter nr.6 og 19 af min farfars rifler.. men blev forbavset da jeg så at ballegård havde været igang med at skrive om min farfar.. så er det at jeg gerne ville vide om det er senior eller junior ballegård som skriver.

Jeg har undskyldt og beklaget over for Fr. Møgelhøj i den oprindelige tråd.

Ligeledes vil jeg gerne undskylde over for Bendt Ballegård, at jeg antog ham for at være "Møgelhøj".

Øjenvidnet4

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 12-03-10 18:20

så er det at jeg gerne ville vide om det er senior eller junior ballegård som skriver.
Det er senior Knudsen

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 13-03-10 09:14

Citat
K.G.B

Knudsen hvorfor skal KGB blandes ind i det, har de ikke så rigligt at se til?

Kommentar
Fra : Provsten1

Dato : 13-03-10 13:22

Til Øjenvidnet4

Hele din håndtering af "Møgelhøj-sagen", er et mønstereksempel på, hvorledes en gentleman bør opføre sig.
Da du erfarer du har taget fejl, skriver du pænt og ordentligt en undskyldning til barnebarnet, men så sandelig også en undskyldning til Bent Ballegaard Knudsen !

Hatten af for den gode opførsel - det kunne passende, helt gratis, kopieres af bl.a. Ballegaard Knudsen !!

Med venlig hilsen
Provsten1

Godkendelse af svar
Fra : Provsten1

Dato : 13-03-10 16:18

Tak for svaret Øjenvidnet4.

For mandfolkepræstationen