/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Hak i lyden
Fra : Draco
Vist : 546 gange
300 point
Dato : 09-03-10 15:32

Hej kandu brugere...

Jeg har et problem med mit windows 7 Home premium 64 bit vers., som jeg er ved at være godt træt af...

Lyden hakker, og det gør den for hver 5 - 10 sek.

Computeren er ikke belastet på nogen måde, og jeg ikke opdateret driveren, hverken før eller efter...

Please hjælp!

Hilsen Draco...

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 09-03-10 15:35

Velkommen i klubben, min har et udfald cirka hver fjerde minut, men hvis man optager lyden er der ikke noget "hul"

Kommentar
Fra : Soenne

Dato : 15-05-10 22:27

Har du haft joblisten åben og tjekket om der er noget at spore her?

Er der sammenhæng mellem hakket og diskaktivitet?

Kommentar
Fra : nielsjs

Dato : 16-05-10 08:04

jeg har også udfald sådan cirka hver 4. min.
uden at jeg ved det kunne det være noget med at Win 7 gemmer et eller andet?
men jeg har ikke fundet noget om hvorfor det sker

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 16-05-10 08:35

Rart at vide at man ikke er "alene" om de mærkelige ting en PC kan byde på

Kommentar
Fra : peacekeeper

Dato : 16-05-10 23:24

Spændende problem :0)

Jeg har gravet lidt og fundet frem til at det er et Win 7 styresystem problem som gerne skulle blive fikset hvis man download og installere denne lille update pakke:

http://support.microsoft.com/kb/977074

x64 til Win 7 64bit og x86 til dem der har 32bit håber det vil virke for jer ;0)

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 17-05-10 18:02

Den er allerede installeret, ingen ændring

Kommentar
Fra : peacekeeper

Dato : 17-05-10 20:39

Ok

Så venligst afinstallere update pakken > Genstart pc´en > Installere update pakken > Genstart pc´en igen.

Det kan være at den var fejlhæftet under den første installation