/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Google problem
Fra : svenliss
Vist : 553 gange
150 point
Dato : 09-03-10 14:01

Når jeg over Google søger på et emne, og derefter åbner et af forslagene for at se, er det nu blevet sådan, at når jeg vil tilbage for at bruge et af de andre forslag, så er de væk, og jeg må taste mit søgespørgsmål ind igen.
Min fornuft siger mig at det er et indstillingsspørgsmål - men hvad og hvor??

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 09-03-10 14:05

Prøv på forsiden af google at gå ind i Indstillinger>Søgeindstillinger,
måske der er ændret noget der

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-03-10 14:49

Det er IKKE dine indstillinger....

Grunden til at forslagene er væk er jo NETOP at du har valgt et af dem... (og dermed udfyldt søgefeltet med flere bogstaver automatisk)

Du behøver kun at fjerne så mange bogstaver at der igen er flere muligheder - så dukker de også op...

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 09-03-10 15:23

Du kan ju åbne i et nyt faneblad,

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 09-03-10 15:24

Når man går tilbage skal Søge resultaterne ikke forsvinde, så noget myyystisk er der da galt!

Hvis jeg søger på f.eks. Kamera stativ og klikker på fjerde link, kigger lidt på det og går tilbage så skulle de andre 40.000 hits da stå der

Kommentar
Fra : svenliss

Dato : 09-03-10 15:37

Ja, netop Klaudi - håber kommer en løsning

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 150 point
Dato : 09-03-10 15:48

Har du prøvet med en oprydning af internet filerne,
menuen Sikkerhed, Slet browserdata, dette er for IE8
sæt evt hak i cookies også, du skal så godt nok logge ind
på de sider som du plejer at bruge login på

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-03-10 15:59

Citat
Når man går tilbage skal Søge resultaterne ikke forsvinde, så noget myyystisk er der da galt!

De forsvinder da heller ikke....

Det er jo ikke længere en søgning da man har valgt et af søgeordene

Og du kan IKKE gå tilbage til en del af den søgning du skrev - den er jo ALDRIG aktiveret.. (som en side)

Du kan maksimalt bladre tilbage til en side der har været fremme - og det har en "delsøgning" IKKE... Kun det du har VALGT fra den søgning....

DER ER INGEN FEJL

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 09-03-10 16:05

Det er jo for h... det spørger skriver, så fat det dog

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-03-10 16:18

Jamen leg i bare videre

Du kan jo ikke bladre tilbage til noget der ALDRIG har eksisteret

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 09-03-10 16:23

Prøv dog forh... at læse ?

Man laver en søgning, der komme x antal hits, klikker på et af dem
og når man så har læst det, klikker man tilbage, for at vælge et andet hits
og det er dem der forsvinder...

er den ved fise ind

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 09-03-10 17:04

fjerner flueben, det er åbenbart idioternes legeplads

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 09-03-10 17:18

ja gør du det, så er vi da en mindre

Kommentar
Fra : svenliss

Dato : 09-03-10 17:18

Klaudi har stadig ret i sin beskrivelse af problemet

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 09-03-10 17:55

Du bruger måske inPrivate browsing og så kan du naturligvis ikke gå tilbage, al din historik bliver slettet, når du klikker på et søgeforslag så går du til siden men kan ikke gå tilbage fordi browseren ikke husker hvor du kom fra, men hvis du kan gå tilbage til søgesiden så er mit forslag ikke aktuel

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-03-10 18:00

Citat
Man laver en søgning, der komme x antal hits, klikker på et af dem
og når man så har læst det, klikker man tilbage, for at vælge et andet hits
og det er dem der forsvinder...

Nu bliver du sgu for dum - undskyld jeg siger det

Det er jo LIGE NETOP DERFOR du IKKE kan gå tilbage - der er jo ikke noget at gå tilbage til...

Skriver du "kop" i søgefeltet finder den en masse der starter med "kop"

Vælger du EET af dem er KOP VÆK - det har du jo ALDRIG søgt på - FAT DET DOG

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 09-03-10 18:25

Du har ikke fattet det endnu, jeg opgir, er der nogen der er for dum må det da være dig

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-03-10 18:42

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 09-03-10 20:54

Har lige prøve den med inPrivate, der kan man os gå tilbage til "hits" siden

Godkendelse af svar
Fra : svenliss

Dato : 09-03-10 21:11

Tak for svaret Klaudi.
Det var min kone der klagede over det, men jeg har hende mistænkt for at slukke oppe i højre hjørne, i stedet for at bruge pilen i øverste venstre hjørne.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 09-03-10 21:17

Det var så lidt, så tror da .... at det ik' virker som det skal,
hvis det er tilfældet, gi' hende en over fingrene, bare et lille blødt dask