/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Bredbånd / Spørgsmål
10  Nordsted1 805
Kan ikke åbne hjemmeside
Fra : ara
Vist : 1230 gange
100 point
Dato : 08-03-10 17:51

Hejsa.

Jeg har fået profiber og efter jeg har fået det er der en hjemmeside jeg ikke kan åbne.
Jeg har så prøvet med et USB modem med 3 på min pc og her er der ingen problemer
med at åbne siden. Hos profiber siger man at det nok er fordi at porten til denne hjemmeside er lukket.
Hvad vil det sige og hvorfor. Supporteren vidste ikke en skid om det, men sagde bare at sådan var det bare

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-03-10 17:54

Du må jo komme med et navn på den webside....

Kommentar
Fra : severino

Dato : 08-03-10 18:03

Der er en dårlig SUR-porter du har været udsat for.
Han burde vide bedre om det netvært han suportere!

De fleste almindelige webadresser køre via port 80, men det kan jo være, at denne adresse bruger en anden port, og at den ikke er åben hos din udbyder.

Jeg kender ikke det udstyr du har inden for dørene, så jeg ved ikke om det er her at hunden ligger begravet.
Så du bliver nok nød til at ryste op med nogle flere detaljer.

Kommentar
Fra : ara

Dato : 08-03-10 18:10

det kan jeg da sagtens gøre.
www.cdcovers.cc

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 08-03-10 18:19

Den kan jeg nu heller ikke umiddelbart komme ind på hverken med IE8 eller Firefox

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 08-03-10 18:20

jo nu hoppede min Firefox altså på men ikke IE8

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 08-03-10 18:20

Ingen problemer med siden, jeg kan sagtens komme ind på den.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 08-03-10 18:21

Efter at have prøvet tre gange på IE8 kan jeg så også sagtens komme ind på den. ???

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 08-03-10 18:22

os her

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 08-03-10 18:27

3 forsøg her, så åbnede siden, du må være lidt mere tålmodig, siden er meget langsom til at blive indlæst, hvert fald lige nu

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 08-03-10 18:28

Jeg har en gammeldags adsl forbindelse og det tager omkring 3-4 minutter før siden er indlæst

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-03-10 18:31

Jeg kan trøste dig med at jeg også har siden i mine favoritter - og den virkede så sent som igår

Lige nu er der åbenbart problemer, men de ligger IKKE hos dig - så tålmodighed.....

Kommentar
Fra : ara

Dato : 08-03-10 18:34

det lyder godt. Jeg kunne ikke komme på igår aftes og ikke idag. Så var det jo tog 3's mobil på den samme pc og Wupti, så var den der?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-03-10 18:35

Normalt ER siden hurtig - så ingen tvivl om der arbejdes på sagen

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 08-03-10 18:36

Så det er nok ikke profiberet der driller alligevel.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-03-10 19:12

Ser ud til siden nu igen kører normalt

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 08-03-10 19:46

Fint med IE7

Kommentar
Fra : ara

Dato : 08-03-10 21:14

Den kan altså ikke åbnes hos mig?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-03-10 21:22

Så er det fordi du har blokeret den med dit antivirus eller firewall

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 08-03-10 21:25

Citat
blokeret den med dit antivirus eller firewall

Squ da ik hvis den kan åbnes med et 3 modem, det må da være udbyder der blokerer for siden

Kommentar
Fra : ara

Dato : 08-03-10 21:30

Det tror jeg også.

Er det normalt at de gør det?

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 08-03-10 21:42

Ved ikke om det er normalt, men hvis de mener at siden krænker ophavsrettigheder m.v. kan de jo godt finde på det

Accepteret svar
Fra : transor

Modtaget 100 point
Dato : 09-03-10 00:25

Hvis en udbyder har spærret for bestemte sider kan du ofte omgå spærringen med følgende fremgangsmåde. Den er egentlig skrevet til piratbay, men virker også med andre hjemmesider .

Det gælder bare om at ip adressen skal slås op et andet sted end udbyderen har tænkt sig.

http://www.piratgruppen.org/spip.php?article870

Godkendelse af svar
Fra : ara

Dato : 09-03-10 18:17

Tak for svaret transor.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-03-10 18:23

Profiber har IKKE blokeret den side

Det ER lige tjekket ved en Profiberkunde

Kommentar
Fra : ara

Dato : 09-03-10 18:58

De har jo nok åbnet for den efter jeg har ringet.

Vi tjekkede også på mit arbejde som har profiber. Der virkede det heller ikke, men nu virker det også her.