/ Forside/ Interesser / Hus og have / Andet hus og have / Spørgsmål
10  Stouenberg 3232
transportvogn købes -helst Kbh. eller N.
Fra : hovsada
Vist : 714 gange
50 point
Dato : 08-03-10 15:44

jeg leder efter en brugt transportvogn -skal bruges til at flytte større malerier

har kigget og fundet i blå avis, men for langt væk. Nogen her der kender nogen ?

der vil sælge privat ??

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 08-03-10 18:33

Transport vogn. øhh definer lige det.

Kommentar
Fra : hovsada

Dato : 08-03-10 18:38

hvis du ikke ved , hvad det er har du nok ikke een

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 08-03-10 18:43

http://www.transportvogn.dk/

jamen ok så her da, hvis det er det du vil. Spurgte da bare

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 08-03-10 18:46
Kommentar
Fra : hovsada

Dato : 08-03-10 18:48
Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 08-03-10 18:51
Kommentar
Fra : hovsada

Dato : 08-03-10 18:51

jeg har ikke besvær med at finde nye- DET ER EN BRUGT JEG SØGER !! må ikke koste over 500

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 08-03-10 19:35

JA JA - undskyld, nu har jeg ikke været on-line siden i går
meeen i kunne da godt lige sige det, hvis kandu.dk pludselig er blevet konkurrent til DBA og andre som sælger og køber brugte ting og sager ?????
Sidst jeg var her, var dette et forum hvor man hjælper hinanden med diverse spørgsmål, som hverdagen kan bringe, ikke et sted hvor man handler transportvogne - hvis du kan Google, så findes der et hav af steder hvor du kan købe skrammel (max. 500 kr) så jeg tror du er gået forkert ......
ellers vil jeg ønske dig en fortsat god aften og held og lykke
mvh
Bennymanden

Kommentar
Fra : hovsada

Dato : 08-03-10 19:40

fik du noget galt halsen ?

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 08-03-10 21:34

Citat
fik du noget galt halsen ?

næ, ikke endnu ........

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 08-03-10 21:50

Jeg holder med bennymanden, vi handler ikke på disse sider, vi hjælper hinanden helt gratis.

Men held og lykke med din søgen.

Kommentar
Fra : hovsada

Dato : 08-03-10 21:56

jamen den må da gerne være gratis

Annuller spørgsmålet
Fra : hovsada

Dato : 08-03-10 22:59

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål