/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
BROWSER OPSÆTNING
Fra : AG112
Vist : 713 gange
200 point
Dato : 07-03-10 22:45

HEJ

ER DER NOGEN DER KAN FORTÆLLE MIG, HVORDAN JEG SÆTTER MIN PC OP TIL SELV
AT HUSKE ADGANGSKODER, NÅR JEG HAR VÆRET INDE PÅ EN SIDER DER KRÆVER
DETTE, SÅ JEG IKKE BEHØVER AT SKRIVE DEN HVER GANG.

NOGLE STEDER ER DER PLADS TIL AT SÆTTE ET TJEKMÆRKE, MEN IKKE ALLE STEDER.

PÅ FORHÅND TAK.
VENLIGST
AG112

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 07-03-10 22:46

Installere et lille program der hedder Roboform (www.roboform.com) så er den klaret.

Og så lær lige ved samme lejlighed, at det hverken er høfligt eller læsevenligt at skrive al sin tekst med Caps lock slået til

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 07-03-10 22:50

JEG KAN NU RET GODT LIDE DET NÅR FOLK SKRIVER MED STORE BOGSTAVER!

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 07-03-10 22:53

SKIFT BROWSER OG BRUG ENTEN FIREFOX ELLER OPERA I STEDET FOR INTERNET EXPLORER, BEGGE DE ANDRE BROWSER HAR EN FUKTION LIGNENDE DEN DU KAN FÅ MED ROBOFORM SOM ER EN UDMÆRKET OG SIKKER MÅDE AT HÅNDTERE KODER PÅ (jeg er jo nødt til at råbe til dig nu du har den dumme vane at råbe til os )

Kommentar
Fra : webm

Dato : 07-03-10 23:14

Citat
JEG KAN NU RET GODT LIDE DET NÅR FOLK SKRIVER MED STORE BOGSTAVER!

Kunne du i det mindste ikke bare bruge FED funktionen hvis du gerne vil ses og høres?

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 210 point
Dato : 07-03-10 23:43

Har du været en tur i menuen:

Funktioner>Internetindstillinger,
fanen Indhold,
Autoudførelse>Indstillinger
Marker Værktøjslinjen Adresse og Browserdata
Marker Formularer
Marker Brugernavne og adgangskoder i formularer
og evt Spørg mig, inden adgangskoder gemmes

Godkendelse af svar
Fra : AG112

Dato : 08-03-10 00:00

Tak for svaret Klaudi.

DET VAR LIGE DET JEG SØGTE, OG DET VIRKER.

OGSÅ TAK TIL ALLE I ANDRE FOR GODE RÅD.

JEG HAR OGSÅ INSTALLERET ROBOFORM, HVIS IKKE KLAUDIS GODE RÅD
VIRKEDE, MEN DET SER DET UD TIL AT GØRE.

FORTSAT GOD AFTEN.
VENLIGST
AG112

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 08-03-10 08:04

Velbekommen