/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
citat
Fra : betterwisser
Vist : 446 gange
50 point
Dato : 07-03-10 17:25

Hvordan får man sit citat vedhæftet teksten

Hvordan får man låst sine indlæg

Kommentar
Fra : webm

Dato : 07-03-10 17:37

Citat
Indsæt dit citat her

Du klikker bare på ikonet ved siden af smileyen her ovenover...

Kommentar
Fra : webm

Dato : 07-03-10 17:38

Låst?

Du mener vel afsluttet?

God idé at læse: http://www.kandu.dk/faq.aspx

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 07-03-10 17:45

Læs dog vejledningen klovn

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 07-03-10 17:46

og du kalder dig for betterwisser

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 07-03-10 17:48

Kan man ikke trække en tekst som citat, ned i skrivefeltet, aktiver du først ikonet og markere teksten eller hvad ?
Selv om jeg har accepteret svar på mit spørgsmål, er der stadiggvæk en rød mand ud for spørgsmålet.

På forhånd tak

Accepteret svar
Fra : Kortoververden

Modtaget 60 point
Dato : 07-03-10 17:50

Den røde mand betyder, at det er dit eget spørgsmål, hængelåsen optræder af sig selv efter et stykke tid når andre ser på det, men ikke på dine egne spørgsmål.
Måden at lave citat er ved at kopiere teksten ind mellem to klammer.

Læs vejledningen

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 07-03-10 17:51

herregud sikke en klovn, mon ikke han skulle blive på arto ti år til.

Godkendelse af svar
Fra : betterwisser

Dato : 07-03-10 18:03

Tak for svaret Kortoververden.

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 07-03-10 18:16

[CITAT]Inherregud sikke en klovn, mon ikke han skulle blive på arto ti år til.
Du er da en hjælpsom snothvalp