/ Forside/ Teknologi / Hardware / Server / Spørgsmål
10  Uffe29 470
ISA Server
Fra : jensenil
Vist : 399 gange
65 point
Dato : 07-03-10 13:54

Hej

Jeg håber der sidder nogle derude som er eksperten i ISA Server. Jeg ved at sæt en ISA Server op og den skal bruge som en proxy server. Jeg er kommet i problemer jeg har prøvet at logge ind en hjemmeside og får følgende fejlmeddelelse:

Please login
Use your login name + password and trigger the login button.

Jeg har prøvet to forskellige loginnavn og password men får den sammen fejlmeddelelse.

Jeg håber der nogle der kan hjælp mig

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 08-03-10 09:44

Du skriver at du har prøvet og logge ind på en hjemmeside og du ikke ved hvilket brugernavn og passwword du skal bruge. Kan du ikke forklare det lidt tydligere om du har sat ISA serveren til at blokere det site, om du skal bruge kodeord til at tilgå nettet igennem ISA serveren.

Kommentar
Fra : jensenil

Dato : 08-03-10 16:53

Jeg ved godt hvilket brugernavn & password jeg skal bruger. Jeg får fejlen, når jeg indtaster brugernavn og password og klikker på login-knappen. Jeg har ikke sat ISA serveren til at blokere denne side

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 09-03-10 08:53

Får du samme fejl hvis du køre udenom ISA serveren?

Kommentar
Fra : jensenil

Dato : 09-03-10 12:20

Nej, den gøre jeg ikke. Den mærkelig ved den er at jeg nogle gange kan godt logge ind på, men bliver først logge af når jeg klikker på OK-knappen, så får jeg den samme fejlmeddelelse