/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Vittigheder / Spørgsmål
10  Tilde38 720
Spørgsmål til hotline
Fra : Christa.N
Vist : 571 gange
100 point
Dato : 06-03-10 18:02

KÆRE HOTLINE

Sidste år opgraderede jeg fra Kæreste 7.0 til Kone 1.0 og bemærkede, at det nye program straks begyndte at kræve, at jeg installerede Børn 1.1, 1.2 og 1.3.

Det tog en masse tid og brugte en masse ressourcer.

Det stod der ikke noget om i produktspecifikationen for programmet.

Oven i købet installerede Kone 1.0 sig selv i alle andre programmer og dukker straks op, når jeg starter computeren - og det overvåger alle mine aktiviteter.

Gamle programmer såsom Pokeraften 10.3, Drukfest 2.5 og Søndagsfodbold 5.0 virker ikke mere.

Når jeg prøver at køre dem får jeg beskeden: "Du har begået en ulovlig handling. Luk straks alle programmer, der ikke understøttes af Kone 1.0".

Det er umuligt for mig at holde Kone 1.0 i baggrunden, mens jeg forsøger at bruge nogle af mine yndlingsprogrammer. Jeg overvejer at gå tilbage til Kæreste 7.0, men jeg kan ikke engang afinstallere Kone 1.0.

Kan I hjælpe mig?

På forhånd tak Den forvirrede og frustrerede bruger

SVAR FRA HOTLINE:

Kære forvirret og frustreret

Dit problem er meget almindeligt, og mange klager over det samme.

Problemet skyldes hovedsagligt en misforståelse. Der er mange mænd, der opgraderer fra Kæreste 7.0 til Kone 1.0, fordi de tror, at Kone 1.0 hovedsagligt er et nytte- og underholdningsprogram.

Der tager de fleste fejl!

Kone 1.0 er et styresystem, der er designet til at styre alt. Det er umuligt at fjerne Kone 1.0 for at vende tilbage til Kæreste 7.0, når Kone 1.0 først er installeret.

Nogle har prøvet at installere Kæreste 8.0 eller Kone 2.0, men de endte med at have flere problemer, end de før havde med Kone 1.0.

Vi anbefaler, at du beholder Kone 1.0 og får det bedste ud af situationen. Du kan eventuelt læse hele kapitel 6 i din manual "Almindelige Programfejl". Systemet vil køre helt perfekt, så længe du tager hele ansvaret for alle almindelige programfejl, lige meget hvad de skyldes. Det bedste du kan gøre er straks at skrive: \\UNDSKYLD, før styresystemet vender tilbage til normal.

Kone 1.0 er et storartet program, men det kræver en høj grad af vedligeholdelse.

Du kan overveje at købe mere software for at forbedre ydeevnen.

Vi anbefaler Blomster 2.1, Chokolade 5.0 eller i ekstreme tilfælde softwarepakken Pels 2007.

Men du må under ingen omstændigheder installere Veninde Miniskørt 3.3.

Dette program understøttes ikke af Kone 1.0 og vil resultere i, at Kone 1.0 afinstallerer sig selv og samtidig fjerner cirke 50 procent af systemressourcerne. Det vil føles som 90 procent, men det er reelt kun cirka 50 procent.

Veninde i Miniskørt 3.3 er i øvrigt et program, der kræver store systemressourcer og vil derfor ikke kunne køres med den begrænsede kapacitet der er tilbage, efter Kone 1.0 har afinstalleret sig selv.

Med venlig hilsen
Hotlinen…

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 06-03-10 18:14

Hotline, goddag.

Goddag, mit navn er Louise. Jeg har et problem med min computer.

Hvilket problem, Louise...?

Der mangler en tast på mit tastatur.

Hvilken tast mangler...?

Det er æniki-tasten, der mangler.

Hvad skal du bruge den til...?

Programmet siger, at jeg skal bruge den.

Hvad er det for et program...?

Det ved jeg ikke, men den skrev, at jeg skulle trykke på æniki-tasten.
Jeg har allerede prøvet med ctrl, alt og tasten til store bogstaver, men
den reagerer overhovedet ikke.

Hvad står der på din monitor, LOuise

Der står en blomstervase.

Nej, du skal læse, hvad der står på monitoren...!

Der står "I B M" med store bogstaver. Nej, nej,- jeg mener hvad står der
direkte på din skærm...?

Mener du lampeskærmen...? Jeg går lige hen og ser efter......

( lidt senere )
Nu har jeg set efter, men der står ikke noget...!

Louise,...... kig på monitoren, og læs for mig hvad der står skrevet derpå.

Nå.... sådan,- du mener....,- det må du undskylde.
Der står: ) Louise staver )
"P l e a s e p r e s s a n y k e y t o c o n t i n u e".

Nå...., sådan, du mener "any key" tasten. Din computer taler engelsk.

Nej, den gør ikke. Når den siger noget, piber den bare.

Tryk på Enter-tasten.

Så, nu fungerer det. Det var altså "æniki" tasten.
Det kunne man godt have skrevet på den.
Godt,... hvordan kan jeg afslutte dette program, så jeg kan arbejde
videre...?

Ja,- først er du nødt til at gå ud.

Godt, lige et øjeblik.

Nej, nej bliv ved telefonen,- jeg mener.... Louise...!!!
Hallo-Hallo...???
( lidt senere )

Ja, så er jeg her igen. Jeg kunne næsten ikke høre dig ude på gaden.

Du skulle jo heller ikke gå ud på gaden...!!!
Jeg ville jo bare have dig til, at lukke vinduet...!

Hvorfor har du ikke sagt det straks. Vent lidt......

Louise...!!! Hallo, Hallo...!!??
( lidt senere )

Ja, nu er jeg her igen,- skal jeg også lukke døren...?

Nej, Louise.
Det du skulle gøre, var bare at lukke programmet, men jeg tror det er
bedre, hvis du også trækker stikket ud.

Mener du...?

Stop...! LOuise, det var bare en spøg...!

Alt i orden, nu er det trukket ud. Hallo - Hallo, er du der...?
Komisk, nu er telefonen også død.
Altså de Hotline folk, de aner heller ingenting.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 06-03-10 18:24

En vinternat gik en bedugget herre hjem fra kroen. Han skråede over kirkegården, men var så uheldig at falde i en nygravet grav. Her lå han så og råbte: "Hjææælp, jeg fryser... hjælp, jeg fryser!" En anden herre fra kroen kom tilfældigvis forbi. Han gik hen til kanten af graven og kiggede på manden og sagde så: "Det tror da fanden, sådan som du har sparket jorden af dig!"

Kommentar
Fra : Christa.N

Dato : 06-03-10 18:26

dejligt med en vits, det trængte vi til, ik'

Kommentar
Fra : BullGuard

Dato : 06-03-10 18:27

Det var da en grine-bidder, som du dér kom med, Christa.N

Denne Hot-Line skal man nok ikke besøge, hvis man er muslim:

http://www.dumb.com/videos/Jihad_Suicide_Hotline

BullGuard

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 06-03-10 20:09

I kan ikke have sådan en tråd uden denne her.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 06-03-10 20:09

En tryllekunstner køber en papegøje for at bruge den i sit show. Desværre er det dog som om at fuglen bevidst modarbejder ham, gang på gang bryder den ind og røber tricket for tilskuerne. "Se han har kort i ærmerne!" skriger papegøjen, til tryllekunstnerens store irritation. Dette står på indtil de en dag skal optræde på Oslo-færgen. Ligesom showet er begyndt, lyder alarmen - skibet er ved at synke! Tryllekunstneren overlever ved at redde sig op på en planke i vandet. Papegøjen kommer flyvende og sætter sig. Efter at have nedstirret ham i flere timer, siger papegøjen endelig: "Okay, jeg giver op! Hvor har du gjort af skibet?!"

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-03-10 22:05

BCC: system@administrator.pc

Jeg skriver til jer for at gøre opmærksom på, at jeres email-server er gået ned.

[ Send ]

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-03-10 22:16

Christa.N -> Fandt en engelsk udgave med modsat fortegn !!!
Citat
Dear Tech Support:

Recently I upgraded from Boyfriend 5.0 to Husband 1.0 and noticed that the new program began making unexpected changes to the accounting software, severely limiting access to wardrobe, flower and jewelry applications that operated flawlessly under Boyfriend 5.0. No mention of this phenomenon was included in the product brochure.

In addition, Husband 1.0 uninstalls many other valuable programs such as DinnerDancing 7.5, CruiseShip 2.3, and OperaNight 6.1 and installs new, undesirable programs such as PokerNight 1.3, SaturdayFootball 5.0, Golf 2.4 and ClutterEverywhere 4.5. Conversation 8.0 no longer runs and invariably crashes the system. Under no circumstances will it run HouseCleaning 2.6.

I've tried running Nagging 5.3 to fix Husband 1.0, but this all-purpose utility is of only limited effectiveness. Can you help, please!!

Sincerely, XXX

Dear XXX:

This is a very common problem women complain about, but it is mostly due to a primary misconception. Many people upgrade from Boyfriend 5.0 to Husband 1.0 with no idea that Boyfriend 5.0 is merely an ENTERTAINMENT package. However, Husband 1.0 is an OPERATING SYSTEM and was designed by its creator to run as few applications as possible.

Further, you cannot purge Husband 1.0 and return to Boyfriend 5.0, because Husband 1.0 is not designed to do this. Hidden operating files within your system would cause Boyfriend 5.0 to emulate Husband 1.0, so nothing is gained. It is impossible to uninstall, delete, or purge the program files from the system, once installed. Any new program files can only be installed once per year, as Husband 1.0 has severely limited memory. Error messages are common, and a normal part of Husband 1.0.

In desperation to play some of their "old time" favorite applications or to get new applications to work, some women have tried to install Boyfriend 6.0, or Husband 2.0. However, these women end up with more problems than encountered with Husband 1.0.

Look in your manual under "Warnings: Divorce/Child Support." You will notice that this program runs very poorly, and comes bundled with HeartBreak 1.3.

I recommend you keep Husband 1.0, and just learn the quirks of this strange and illogical system. Having Husband 1.0 installed myself, I might also suggest you read the entire section regarding General Partnership Faults [GPFs]. This is a wonderful feature of Husband 1.0, secretly installed by the parent company as an integral part of the operating system.

Husband 1.0 must assume ALL responsibility for ALL faults and problems, regardless of root cause. To activate this great feature enter the command

"C:\ I THOUGHT YOU LOVED ME".

Sometimes Tears 6.2 must be run simultaneously while entering the command. Husband 1.0 should then run the applications Apologize 12.3 and Flowers/Chocolates 7.8.

TECH TIP!

Avoid excessive use of this feature. Overuse can create additional and more serious GPFs, and ultimately YOU may have to give a C:\ I APOLOGIZE

command before the system will return to normal operations. Overuse can also cause Husband 1.0 to default to GrumpySilence 2.5 or worse yet, to Beer 6.0.

Beer 6.0 is a very bad program that causes Husband 1.0 to create FatBelly files and SnoringLoudly wave files that are very hard to delete. Save yourself some trouble by following this tech tip!

Just remember! The system will run smoothly and take the blame for all GPFs, but because of this fine feature it can only intermittently run all the applications Boyfriend 5.0 ran. Husband 1.0 is a great program but it does have limited memory and cannot learn new applications quickly.

Consider buying additional software to improve performance. I personally recommend HotFood 3.0, Lingerie 5.3 and Patience 10.1. Used in conjunction, these utilities can really help keep Husband 1.0 running smoothly. After several years of use, Husband 1.0 will become familiar and you will find many valuable embedded features such as FixBrokenThings 2.1, Snuggling 4.2 and BestFriend 7.6.

A final word of caution! Do NOT, under any circumstances, install MotherInLaw 1.0. This is not a supported application and will cause selective shutdown of the operating system. Husband 1.0 will run only Fishing 9.4 and Hunting 5.2 until MotherInLaw 1.0 is uninstalled.

I hope these notes have helped. Thank you for choosing to install Husband 1.0 and we here at Tech Support wish you the best of luck in coming years. We trust you will learn to fully enjoy this product!

Tech Support -- Yuri Ginsburg yg@stranger.com (YG10) http://www.stranger.com

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Christa.N

Dato : 07-03-10 11:25

Efter at have været gift i 30 år, tog jeg en dag et kritisk blik på konen og sagde til hende:

'Elskede, for 30 år siden havde vi en billig lejlighed, en billig bil, vi sov på sofaen i stuen, og

så på et 10-tommers sort/hvid TV, og jeg gik hver aften i seng med en hed kvinde på 25 år!'

'Nu har jeg et hus til 4 millioner, en bil til 750.000, en kæmpestor dobbeltseng og et

50-tommers fladskærms-TV, men nu må jeg hver aften gå i seng med en træt kvinde på 55!

Så vidt jeg kan se, er du ikke helt fulgt med her!'

Min kone er egentligt en ganske fornuftig kvinde, hun kiggede blot på mig og sagde:

'Gå du ud og find dig en hed tøs på 25 år, så skal jeg straks sørge for, at du igen får:

En billig lejlighed, en billig bil, en sofaseng og et billigt sort/hvid TV!'

ER kvinder ikke bar' fantastiske? De sørger for at løse midtvejskriser på et øjeblik!

TIL ALLE DE SKØNNE KVINDER

OG TIL DE MÆND; DER KAN TÅLE SANDHEDEN

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 07-03-10 11:53

Det lyder godt.........................kan man stadig få de der Sort/hvide TV.

Kommentar
Fra : Christa.N

Dato : 07-03-10 12:02

Citat
kan man stadig få de der Sort/hvide TV.

Det er jeg sikker på....

måske din kone kan finde et brugt.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-03-10 13:01

Med en Boxer går det fint atr tage DR1 på mit sort/hvidwe 12" 12V. campingfjernsyn (m. 220V transformer koblet til lyssignalets fødestrøm) ..her under L
angebro i min papkasse, sammen med de 12 andre hjemløse.

</X-MAN>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-03-10 13:25

Mht. kvinder handler det for os mænd ikke om at løse kriser !!!
..men om: [/B]DAMMAGE CONTROL[/B].
..og sikre os, at have et velfungerende: BACK-UP ..i form af; et større udvalg af pre-fabrikerede undskyldninger
</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Christa.N

Dato : 07-03-10 15:06

Altså molo(tov)cocktail .... du er jo sprængfarlig er det det, man kalder mandehørm ???

sorry men lige siden jeg så dit navn, har jeg haft sådan lyst til at skrive det

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 100 point
Dato : 08-03-10 17:35

Christa.N -> ..intet med '-tov' at gøre.

Prøv med: Molekyle ...f.eks. ?

Søg ..og du ska' finde !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Christa.N

Dato : 09-03-10 09:37

til alle.

Godkendelse af svar
Fra : Christa.N

Dato : 09-03-10 09:38

Tak for svaret molokyle.