/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Ansvarlighed
Fra : HFranzen
Vist : 459 gange
50 point
Dato : 06-03-10 08:01

Et simpelt spørgsmål, er det ansvarligt og afholde markprøver i marts måned, efter en hård vinter?

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 06-03-10 08:12

E F T E R - en hård vinter..

Accepteret svar
Fra : betterwisser

Modtaget 60 point
Dato : 06-03-10 08:21

Nej det er ikke, efter en vinter som vi har nu, vil der gå tid inden vildtet har restitueret sig, men eskstrem hundefolk går nok ikke så meget op i den slags ting.

Kommentar
Fra : HFranzen

Dato : 06-03-10 08:21

Ballegård hold dig væk, hvis du kun vil fnidre, gå istedet ind på din hjemmeside og få styr på hvor mange der er online

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 06-03-10 08:40

Kommentar
Fra : HFranzen

Dato : 06-03-10 08:44

Ballegård har du taget en sovepille istedet for en viagrapille?

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 06-03-10 08:52

Det er helt og aldeles forrykt at afholde markprøver nu, men prøv at fortælle "de rigtige jægere" som f.eks. bb1 dét. Ganske nyttesløst - han fatter ikke en pind ! Iøvrigt er det ufatteligt, at han har tid til at lave en oversigt over dem han tror er dobbeltgængere Hvis det arbejde han her har lavet er udtryk for hans formåen, kan man kun sige Hvorfor gør han sig ikke umage og laver denne liste, så den passer med fakta ?

Øjenvidnet4+4

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 06-03-10 08:54

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 06-03-10 08:58

Rigtig Øjenvidnet 4x4 det er fuldstændig godnat at der skal afholdes markprøver efter så hård en vinter, der burde oprettes et natur politi, som uddelte bøder for manglende respekt over for det trængte vildt.

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 06-03-10 11:35

På den anden side, kan BB måske også fortælle her, hvordan man geninfanger træningsfuglene så de kan bruges igen og igen for uøvede hunde.

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 06-03-10 12:13

hvordan man geninfanger træningsfuglene så de kan bruges igen og igen for uøvede hunde.
Lyder meget interessant

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 06-03-10 12:18

Jeg har hørt i formiddag af en som bor ikke så langt fra Løsning, at bb1 har opfundet en lille kasse i metalrør som indeholder varmeelementer, således de arme agerhøns og vagtler ikke sidder og fryser i deres kasser, når der skal trænes !!
Derfor er det ikke noget problem at genindfange træningsfuglene, da de sidder i disse små "villaer"

Øjenvidnet4

Godkendelse af svar
Fra : HFranzen

Dato : 06-03-10 12:37

Tak for svaret betterwisser.

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 06-03-10 13:40

Tak for det FranZen

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 06-03-10 20:05

Hvor bliver Ballegård af med alle sine gode råd om hans ulovlige indfagning af vagtler til genbrug, Men nu er han igang med at tilsvine en død mand i den anden tråd det kæmpe svin.

Man burde nægte ham adgang til enhver debat, som det er sket på samtlige andre jagtsider.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 06-03-10 21:03

Svare man er det forkert og man bliver svinet til.
Svare man ikke er det også forkert og man bliver svinet til.

Hvem er det så der burde udelukkes???????????????????????????????????????

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 06-03-10 21:26

Hvad med at skrubbe over i din egen tråd, her kan du vist ikke udelukke mig såvidt jeg ved.
Er du psykisk hel klar, undskyld jeg spørger. Jeg kender ikke den debatør som bliver omtalt i den anden tråd, men vis du lidt hensyn, manden er åvbenbart lige død, men det aner du vel ikke hvad er.

Din hjemmeside ligner da noget i forfald, ellers gode billeder af bedriften m.m., du minder mig meget, om de liderlige gamle mænd jeg tit har krummet tæer over, når jeg har været i Østen og set og hørt på deres udskejelser.
Svar på det med, din måde at behandle træningsfugle på, når du " underviser " det er spørgsmålet.
Hvem der skal udelukkedes efter min mening er da BB1, du vil jo kun folk det værste. Men samtlige herinde kan kan bare vælge at black liste dig, som du gør ved alle andre hvis det prøver at trække et gram sund fornuft ud af dit evendelige pladder og personforfølgelse.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 06-03-10 22:24

Hov hov min ven dette er Hfranzens tråd......

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 07-03-10 10:05

bb1 har du ikke blacklistet HFranzen, hvorfor gylper du så også herovre for, du har en sterotyp tankegang, de folk du udelukker vil du gerne kommentere på, men kun i en monolog og så i deres indlæg.
Tror du ikke dig og din hjemmeside, trænger til en saltvandsindsprøjtning af de store, eller har du også problemer med Web masteren.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 07-03-10 14:32

Det kan jeg da næppe forestille mig. Han har da lige lagt et vinterbillede ind, som I fik lejlighed til at skabe jer over....
- Men at du er en ny her i debatten - det er en stor løgn - det viser dine indlæg og folk der lyver gider jeg altså ikke at bruge tid på.....

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 07-03-10 16:22

Det er da utroeligt, kom dog ud af den blå vogn, hvad hed jeg så før, og hvornår var jeg her første gang ?.

Jeg fatter forøvrigt ikke dit problem med, om nogen alias gutter har været her før eller siden.
Det må da være det der bliver skrevet eller ment, som må være essen i det hele.

Du er da vist mere personfixceret end alt muligt andet. Hvis du var i folketinget, ville selv dine halvbroder hr. Langballe løbe ud af snapstinget, mens han nervøst skævede sig over skuldren, med sådan en endtLøsning i nakken.,
Måske kunne du lige smutte forbi på tirsdag?

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 07-03-10 16:32

Jeg har sagt, at jeg gider ikke debattere med folk der lyver - så spar alle andre for dine løgenhistorier...

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 07-03-10 16:39

BB1 det er urkomisk, at du banner mig i din egen tråd, men godt vil snige dig herover til HFranzen
Citat

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 07-03-10 17:08

I lige måde - hvem begyndte???????????????????????????????????????????????????????????????????