/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Problemer med Ericsson T20e
Fra : ramasi
Vist : 332 gange
100 point
Dato : 29-04-03 08:56

Jeg har en Ericsson t20e, som jeg har været rigtig glad for at have.
Nu er der sket det at der i displayet hvor der plejer at står "TDC mobil - klokken" Nu står "Ingen adgang - klokken".
Jeg kan ikke sende beskeder eller ringe fra den.

Hvad gør jeg?

Kommentar
Fra : grethes

Dato : 29-04-03 09:09

Hej ramasi

Ring til 80 80 80 20 fra en anden telefon og spørg om den er blevt spæret. Hvis det ikke er tilfældet, så kontakt der hvor du har købt den. For så må det være telefonen der er gået i udu.

Mvh
Grethe

Kommentar
Fra : ramasi

Dato : 29-04-03 09:23

Så har jeg ringet til TDC Mobil, men nej ....min fon må været i stykker.....så nu mister jeg vel de beskeder jeg har gemt på min fon *snøft*

Kommentar
Fra : hjp1974

Dato : 29-04-03 17:36

Kan du ikke kopiere (eller gemme) dine beskeder på SIM-kortet? Du kan vel sagtens betjene menuerne på telefonen.

Hvis du åbner hver besked for sig og vælger "Gem", så burde de blive gemt på SIM-kortet. Mit kort har plads til 35 beskeder.

mvh/HJP

Kommentar
Fra : hjp1974

Dato : 29-04-03 17:38

Har du prøvet med et andet SIM-kort? Det kunne jo også være det, som er gået i udu........... Eller sæt dit kort i en anden telefon??????

Kommentar
Fra : ramasi

Dato : 29-04-03 21:09

Jeg har måtte aflevere min fon i teledanmark-butikken....for pludselig kunne den slet ingen ting