/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Hjælp
Fra : saci
Vist : 416 gange
300 point
Dato : 04-03-10 23:25

Hvordan fjerner jeg en program, som ved en fejl er blevet lagt ind på video kanalen på min gamle tv. Jeg Kan nu ikke programmer til optagelse. Er der en mekanisk måde man kan fjerne alle programmer, og derefter lægge alle ind på ny ????.... PS Jeg er en en ældre dame på over 70 Og er ikke så teknisk .
Hm .. eller må jeg spare op til en nyt tv

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 04-03-10 23:32

Jeg kan desværre ikke hjælpe dig med dit problem, men vil blot sige

Jeg tager hatten af for dig, at du har lært at bruge pc, det er godt nok ved at blive mere almindeligt at også folk på din alder er "kommet igang" men der er mange der ikke "tør"

Kommentar
Fra : marc43

Dato : 05-03-10 00:41

Det kommer an på om det er nyt eller et gammelt tv. Hvis det nyere (altså sikkert under ti år), så skulle der gerne være en menu-knap på din fjernbetjening, hvorefter du burde kunne gå ind under kanalsøgning og vælge en automatisk søgning.

Det er dog forskelligt fra model til model, så hvis du kan komme med mere information, så er det nok lidt lettere at hjælpe dig.

Kommentar
Fra : saci

Dato : 05-03-10 10:07

mit tv er nok 15 år- jeg prøver dit forslag. tak