/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Typisk bærbar-spørgsmål
Fra : hotmaildude
Vist : 772 gange
500 point
Dato : 04-03-10 23:05

Jeg skal købe en ny bærbar til en ældre veninde (læs: ikke under 15 " skærm og ikke over 3000 kr)´, til mail, internet og små-spil. Jeg har netop fundet denne:

http://www.wupti.com/Produkter/Computer-og-IT/Computere/WLX.B190V.037*Wupti1/Packard-Bell-MH36.html

Kender I andre gode tilbud, eller skal jeg slå til?

... På forhånd tak

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 510 point
Dato : 04-03-10 23:22

Det ser da ud til at være et ok tilbud, slå til...

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 04-03-10 23:25

Til det du skriver den skal bruges til er den da i top, pæn hd str., 4gb ram, trådløs osv

Kommentar
Fra : severino

Dato : 04-03-10 23:26

Packard-Bell MH36 ser rimlig fornuftig ud, bortset fra den er installeret med VISTA. Se efter om du ikke kan finde den med Windows 7 i stedet.

Jeg har lige købt en til konen i køkkenet en 15.6" Toshiba til 2799.-

Lov mig, at du holder dig langt væk fra DELL!!!!!! Deres service er uhyggelig dårlig!

Hvis det er en ældre dame, så betyder hastigheden nok ikke det store, så de 1,8 GHz vil sagtens kunne klare hendes behov.
Jeg tror ikke hun er en der spiller store spil med action på nettet, eller downloader store film.

Kommentar
Fra : severino

Dato : 04-03-10 23:34

http://www.elgiganten.dk/product/pc-hardware/barbar/SATL450D144/toshiba-satellite-15-6 fra El Giganten er nu heller ikke af vejen, dog en smule mere end de 3000.

Godkendelse af svar
Fra : hotmaildude

Dato : 04-03-10 23:38

Tak for svaret Klaudi. Først til mølle. Det virker som om, at der er konsensus omkring købet.. så den er købt.

Mht. Windows Vista bliver det STRAKS erstattet med Windows 7 ;)

Kommentar
Fra : severino

Dato : 04-03-10 23:42

Jamen så er det da et udemærket køb. Win 7 spiller langt bedre end VISTA og er mere bagud kompatibel end VISTA.

Min datter elsker at spille SIMS på sin PC, men hendes VISTA ville ikke acceptere den, så fik hun også lagt WIN 7 ind. Nu køre det hele bare der udad!

SÅDAN skal det være!

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 04-03-10 23:48

Velbekommen