/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
Multistrømforsyning til forsk. apparater
Fra : hovhow
Vist : 588 gange
100 point
Dato : 03-03-10 22:27

Hej med jer - kunne ikke finde en passende kategori, så jeg prøver her...

Jeg leder efter en (multi)strømforsyning, som kan indstilles til forskellige apparater/formål.

Hvis man fx. har en lille båndoptager der kører 3 volt, så stiller man strømforsyningen på 3 volt - hvis man har en racerbane som bruger 5 volt...ja så sætter man den på 5 volt...o.s.v. o.s.v. - samtidig har den forskellige stik i næsten alle tænkelige udgaver.

- den findes også i en udgave til mobiler - altså så man kan oplade næsten enhver mobil.

Kender nogen sådan en dims? Og hvor får man fat i den?

Mange tak på forhånd!

M.v.h.
HovHow

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 110 point
Dato : 03-03-10 22:44
Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 03-03-10 22:47

Harald Nyborg har da en

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 03-03-10 22:51

Du kan købe her? Mange typer.http://www.elextra.dk/main.aspx?page=article&artno=H19932
alimak

Godkendelse af svar
Fra : hovhow

Dato : 03-03-10 23:07

Tak for svaret o.v.n.. - den ser ud til at være lige præcis hvad jeg leder efter!!

Bestiller den i aften!

M.v.h.
HovHow

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 03-03-10 23:12

Tak - men den viste har ikke mobil telefon stik desværre, sådan en som kan begge dele kender jeg ikke