/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Hvad er det...?
Fra : vedikkealt
Vist : 482 gange
100 point
Dato : 03-03-10 22:20

Synes jeg oplever noget mærkeligt med min PC

Denne...

http://www.playnow-arena.com/playnow5-web/index#ts=1267650465340;view=home_section

starter automatisk op sammen med mine favorit sider. UDEN at være listet under mine Favoritsider.

Måske noget med mit mobile internet, dimsem kommer fra Sony Ericsson.

Men hvdd er det....og kan jeg måske gøre noget for at det går væk...?

Bedste hilsner fra vedikkealt

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 03-03-10 22:27

Prøv at slette dine cookies og temp. internetfiles, du har fået et eller andet på din PC.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 03-03-10 22:32

Citat
du har fået et eller andet på din PC
sludder - det er en ganske almindelig reklameside fra SonyEricsson, ingen grund til at gøre spørgeren nervøs, måske har du i indstilliger for mobil modemet en markering som kan fjernes, den burde være nem at få til at forsvinde

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 03-03-10 22:34

Citat
starter automatisk op sammen med mine favorit sider
hvor mange sider starter du på en gang, eller hvad mener du med det udtryk? Hvilken browser bruger du som din favorit browser?

Kommentar
Fra : vedikkealt

Dato : 03-03-10 22:51

# o.v.n

Jeg bruger Explorer, og der har jeg så 3 favorit sider der åbner når jeg starter den.

Håber det var svar nok.

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 110 point
Dato : 03-03-10 22:55

Jow men desværre ikke nok til at jeg kan sidde her og sige du skal gøre lige nøjagtig sådan for at løse problemet og desværre kender jeg ikke indstillinger for SonyEricsson modem, men jeg tror det er der du finder løsningen, lidt som for msn messenger som fra standard vil åbne Messenger today, der er det bare en markering som skal fjernes

Kommentar
Fra : vedikkealt

Dato : 03-03-10 23:02

# o.v.n.

Det må jeg lige studerer i i morgen, når mine øjne bliver friske...

Synes bare ikke selv jeg har pillet i noget...

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 03-03-10 23:14

Nej du har sikkert ikke selv valgt det, det er sikkert en side som SonyEricsson bare synes du skal belemres med, den bør være nem at undgå

Kommentar
Fra : vedikkealt

Dato : 04-03-10 07:13

# o.v.n.

Nu er det pist gået bort.

Jeg sidder jo aldrig og "roder" inde i de opsætninger der er i modemet, ved jo af erfaring, at jeg IKKE skal rode i noget der fungerer...

Men der havde lige sneget sig en Web adresse ind, åbn ved start...

Bedste hilsner fra vedikkealt

Godkendelse af svar
Fra : vedikkealt

Dato : 04-03-10 07:14

Tak for svaret o.v.n..

Nu kører det igen som det skal...

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 04-03-10 16:02

Selv tak - tænkte nok at det var nemt at løse

Kommentar
Fra : vedikkealt

Dato : 04-03-10 19:07

# o.v.n.

Jooo...nok nemt, men min logiske PC hjerne køre dælme på meget lav blus...

Jeg arbejder også på, at få min 22 t ekstra skærm op og køre, hver gang jeg vil køre den som hovedskærm, slår den automatisk over og bruger PCéns skærm, men den håber jeg på selv at kunne pusle mig frem til.

Og så har jeg lige erfaret, at netop dette Sony modem ikke er kompatibelt med Win 7, så nu sender CBB mig et ny fabrikat - kvit og frit...

Men nu tager jeg på camping her i weekenden, så må jeg komme videre med det i næste uge.

God weekend til dig...

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 04-03-10 19:42

Tak i lige måde