/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
DEN FEDESTE KANDUVITS!!!!!!!!!
Fra : skingur
Vist : 441 gange
1 point
Dato : 29-04-03 00:31

Sandheden om nyhedsgrupper

Spørgsmål: Hvor mange nyhedsgruppe-abonnenter skal der til at skifte
en pære?

Svar: 1.866

1 til at skifte pæren og skrive et indlæg til nyhedsgruppen om, at
pæren er blevet skiftet.

14 til at dele erfaringer om lignende oplevelser ved udskiftning af
pærer og hvordan pæren kunne have været blevet skiftet på en anden måde.

7 til at advare om faren ved udskiftning pærer.

27 til at påpege stave-/grammatikfejl i de skrevne indlæg om
udskiftning af pærer.

53 til at skrive hadebreve til "korrektur-læserne".

156 til at skrive til nyhedsgruppe-administratoren for at klage over
al den pære-diskussion og dens ubetydelighed for denne nyhedsgruppe.

41 til at rette stavefejl i hadebrevene til "korrektur-læserne".

109 til at skrive, at denne nyhedsgruppe ikke drejer sig om
udskiftning af pærer og at de venligst skal flytte deres e-mails til
alt.el.pære.

203 til at kræve, at videresending af post om udskiftning af pærer til
alt.grammatik, alt.stavning og alt.korrekt.udtalelse skal stoppes.

111 til at forsvare posten til denne nyhedsgruppe, med at vi alle
bruger pærer og at det derfor ER relevant for denne nyhedsgruppe.

306 til at diskutere hvilken metode til udskiftning af pærer der er
den bedste, hvor man kan købe de bedste pærer, hvilke mærker pærer der bedst
virker med denne metode, og hvilke mærker man skal holde sig fra.

27 til at sende meddelelser om hvor på nettet man kan se eksempler på
forskellige pærer.

14 til at skrive, at adresserne på førnævnte steder er forkerte, og
hvor de rigtige steder er.

3 til at skrive om links de har fundet på de førnævnte steder, der er
relevant for denne nyhedsgruppe, hvilket gør at pærer også er relevant for
denne nyhedsgruppe.

33 til at opsummere alle indlæg til dato, citere dem alle fuldt ud,
inklusive alle headers og footers, og så tilføje "Det synes jeg også."

12 til at meddele, at de annullerer deres abonnement på nyhedsgruppen
fordi de ikke kan klare alt den pære-diskussion.

19 til at citere "Det synes jeg også"-indlægget, og herefter tilføje "
Det er også min mening."

4 til at foreslå at abonnenter læser pære-FAQ'en (Frequently Asked
Questions).

1 til at foreslå en ny alt.skifte.el.pære nyhedsgruppe.

47 til at sige, at dette er lige præcis hvad alt.mentalt.forstyrret er
beregnet til og lad det blive der.

143 stemmer for alt.skifte.el.pære.

27 til at sende post i HTML format fordi de bruger Internet Explorer
eller Netscape, der havde det slået til som standard, og ikke har tænkt sig
nok om til at ændre dette.

48 til at klage over HTML indlæggene.

27 til at skrive "undskyld, jeg var ikke klar over at mit mailprogram
var sat til at sende som HTML".

96 til at klage over mere HTML og give detaljerede instruktioner om
hvordan man ændrer denne indstilling.

58 til at mumle noget om at bruge en web browser til at læse post.

12 indlæg med mange ubrugelige farver og fede typer, med tak for
hjælpen i brugen af HTML post.

1 til at sende et GIF/JPG billede af pæren, som hænger for tæt på
deres digitale kamera.

58 til at klage over at alle altid skriver svar til alle indlæg.

74 til at skrive, at de godt kunne lide alle svarene og ikke har noget
imod det.

1 indlæg om hvordan du kan TJENE HURTIGE PENGE!!! ved at sælge pærer,
og at du kan få flere oplysninger for kun 35 kr.

132 til at sende hadebreve til foregående indlæg om at man kan tjene
hurtige penge.

1 indlæg fra nyhedsgruppe-administratoren for at fortælle at nyheds-
gruppen leder efter en større server for at klare belastningen.

begin 666 clip_image002.gif
M1TE&.#EA`0`4`'<`,2'^&E-O9G1W87)E.B!-:6-R;W-O9G0@3V9F:6-E`"'Y
<! $`````+ `````!``$`@ ````$"`P("1 $`.P``
`
end
http://www.kandu.dk/dk/news/293956/groupid/20702

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 29-04-03 00:34

...har hugget den i hundegruppen og plaget den glade bidragsyder om at lægge den ind som tip!!!!

Kommentar
Fra : mango

Dato : 29-04-03 08:27

kanon!! Megagriner!!
Knus Sus

Accepteret svar
Fra : Silver_heart

Modtaget 1 point
Dato : 29-04-03 10:31

Den er lagt ind som tip nu, syntes nu at det er meget sjovt at se den udvikling der er kommet i nyhedgruppen pga min lille vits*SS*

mvh.
Jesper

Kommentar
Fra : nenita

Dato : 29-04-03 10:36

Uhyggelig tæt på sandheden!!!!!

Nenita

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 29-04-03 11:36

*LOL*
Ja, det er det mest kløgtige ( og det var ikke ironisk ) jeg længe har hørt *griner*

Godt skrevet !!

Karina

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 29-04-03 19:58

Skingur - du kan også regne - min computer lommeregner siger at tallet passer.
Emesen.

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 29-04-03 21:32

Du har sørme sans for detaljerne ....

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 29-04-03 21:36

Yes og det var ligesom for at leve op til selve vits'en.
Eyvind.

Godkendelse af svar
Fra : skingur

Dato : 21-05-03 13:31

Tak Silver_heart, for en lille griner.