/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
Hp psc 1219
Fra : ConniePige
Vist : 413 gange
100 point
Dato : 03-03-10 17:54

Hej allesammen

Jeg har lånt en HP psc 1219 all in one maskine...jeg har fået den istalleret og hentet driver til den - den originale cd har jeg ikke, så har hentet det på HP hjemmeside.

Jeg har downloadet driver og software...MEN det software som ligger sig på maskinen virker bare ikke helt.

Der ligger sig 2 genveje på skrivebordet... HP Photo & Imaging og HP Director...så vidt så godt, men Directoren som - efter hvad jeg har forstået - er den man vedligeholder printeren med VIRKER IKKE.

Jeg har prøvet at fjerne og installere igen, men det gav samme resultat...

Gør jeg noget helt galt her...har jeg måske hentet det forkerte...??

Printeren laver striber og derfor skal jeg gerne bruge vedligeholdelses delen...

Håber der er nogen af jer der har gode ideer til hvad jeg nu kan stille op

Connie

Kommentar
Fra : refi

Dato : 03-03-10 18:08

Generelt skulle du IKKE have gjort noget som helst når du ikke har cden - dit styresystem indeholder driver.....

Sååååå....

http://h10032.www1.hp.com/ctg/Manual/bpu72934.pdf

Kører du Win7 så

http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/document?docname=c01829639&lc=da&dlc=da&cc=dk&product=421433