/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Er pikken for stiv????
Fra : bryte
Vist : 773 gange
20 point
Dato : 29-04-03 00:02

Hmmm, det lyder nok sjovt men min pik bliver altså meget stiv (står næsten helt lodret), hver gang jeg har sex. Det kan godt være et problem, hvis jeg ikke ligger helt flat oven på pigen. Så bliver den nemlig presset helt op mod skeden, og det synes nogle piger gør ondt. Andre synes at det er dejligt, måske fordi at den ikke er specielt stor (for så kan de jo mærke den alligevel). Da min pik ikke er mere end 14 cm og ikke særlig tyk, udnytter jeg tit dette. Nogle kan lide det andre kan ikke. Er der nogle der kan vejlede mig lidt.

På forhånd tak!!!!

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 29-04-03 00:15

tjae... ethvert redskab kan bruges med mere eller mindre fintfølelse. Jeg mener, du lægger dig jo ikke bare på og høvler løs..vel? Bevæg dig så den kommer til sin ret..du finder jo hurtigt ud af, hvad din partner kan lide. Det kan du jo udnytte til begges fordel... men hvis du bare lægger dig og kører løs, er det nok ikke videre sjovt for pigen. Den kan ikke blive for stiv! Brug den med omtanke, lær at justere rytme og bevægelse..find div. punkter (g-punktet fx...hvis ikke du finder det er det i det mindste sjovt at lede!)
Christina

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 29-04-03 00:16

Piger er jo iøvrigt også forskelligt indrettet... store og små, stramme og mindre stramme...det er nok også det, du opdager, når du elsker!
igen!!!

Kommentar
Fra : Emanuel_Rose

Dato : 17-11-03 14:27

Her er det meget vigtigt at pointere at man aldrig, og jeg genta'r aldrig, kan opnå et for erigeret lem. Når penis, som i dit tilfælde nærmest knejser, må man sige at du er en meget heldig mand. Nogle døjer jo ligefrem med rejsningsproblem jævnfør viagra. Så vær stolt af dit ranke lem...

Kommentar
Fra : 164028

Dato : 10-11-04 15:22

Det er da en fordel når du skal spille rundbold...

nå nej, den er jo kun 14 CM...HAHAHAHAHAHA