/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Utilfreds
Fra : ErasmusMontanus
Vist : 665 gange
50 point
Dato : 02-03-10 15:30

Hejsa

Jeg har set bb1 link, fint for en race med lidt reklame, mener udsendelsen var præget af for meget fokus på en bestemt person og hans opdræt, hvorfor det? DMK har vel en raceledelse som også burde komme med deres mening?
Erasmus

Kommentar
Fra : HFranzen

Dato : 02-03-10 15:54

Nu du skriver det Erasmus, men er sikker på vi får en god forklaring, eller?

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 02-03-10 16:34

Hvis udsendelsen var et typisk udtryk for hvad der foregår på en udstilling er det vel OK..

Alt det andet I efterlyser kan jo bringes af andre kanaler, men da jeg i denne sag er total indhabil i det min hunds navn er: Hopkirs Ballegårds Trold og hans to kuldsøskende er med i udsendelsen.
Så er det ikke fra mig I kan få svaret på Jeres spørgsmål.
Hvad var det lige I spurgte om:
For meget fokus? - på hundene eller manden?
Raceledelse? - hvad er det?

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 02-03-10 17:07

- bb1's blackliste:

1 centerpoint 10-07-2008
2 Tonganeseren 03-11-2008
3 TheRealDeal 30-11-2008
4 Sandhedsvidnet 08-12-2008
5 ErasmusMontanus 16-12-2008
6 HFranzen 26-12-2008
7 Øjenvidnet4 11-06-2009
8 habibiPro 27-06-2009

- så hvad laver manden i denne tråd? Andet end at promovere sig selv som sædvanligt...

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 02-03-10 17:12

Det var et pænt og sobert indslag TV2 havde fået strikket sammen fra DMK udstillingen i Grenå. Man kan spørge om, hvorledes det er muligt med gratis reklame for en mand og hans hundehold - var der blevet betalt for indslaget ? Man kunne måske savne lidt mere nuanceret syn på ideen bag en sådan udstilling, men ønsket fra opdrætteren var måske udelukkende baseret på hans person ?
Det kunne måske være interessant at høre hvad andre deltagere mente om forløbet af dagen og ikke så ensidig en forestilling.
Jeg har hørt, at nogle havde forsøgt en diskusion omkring sygdomme realeterede til racerne, bl.a. også fænomenet med de hvidørede hunde - men det faldt vistnok ikke i god jord.

Men alt i alt en pæn udsendelse.

Øjenvidnet4

Accepteret svar
Fra : Sandhedsvidnet

Modtaget 50 point
Dato : 02-03-10 18:45

Jeg kan kun giv Øjenvidnet ret i, at det lugter fælt af selvpromovering, alt for ensidigt. Det var ikke en udstilling der fik hænderne op i luften, MEN en ting skal hovedpersonen i indslaget have ret i, den hund var bestemt ikke til en 1 præmie, men hvorfor den så fik 1 præmien tja

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 02-03-10 22:28

Så blev denne tråd sandelig også ødelagt af personfnidder og hvem gjorde så det????

Kommentar
Fra : TheRealDeal

Dato : 02-03-10 23:13

Kære bb1

Du skriver i og til denne tråds spørgsmål
Citat
jeg i denne sag er total indhabil

Trods din indhabilitet fortsætter du og stiller enda spørgsmål, som du slet ikke har ret til trods din indhabilitet og når du nu har blacklistet mig og andre, hvorfor holder du dig så ikke væk?
Det kan jeg godt svarer på fordi du lige måtte fortælle at din hund også var beslægtet med nogle af de hunde fra udsendelsen, jeg tror ikke du ved hvad ordet indhabil betyder, eller hvad?
TRD

Kommentar
Fra : TheRealDeal

Dato : 02-03-10 23:30

Kære bb1

Jeg som du har skrevet indhabil, jeg mente og mener inhabil, forstod du det?
TRD

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 03-03-10 00:21

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 03-03-10 08:54

BB1 spurgte om følgende:

"Hvad var det lige I spurgte om:
For meget fokus? - på hundene eller manden?
Raceledelse? - hvad er det?"
---------------------------------

Han ved ikke hvad en raceledelse er for noget ?? Den store hundedomptør, som færdes imellem spidserne inden for jagt og jagthunde, kan ikke svare på begrebet RACELEDELSE !! Ak ja, det er synd for de øvrige medlemmer af DMK med så uvidende et fremtrædende medlem.

Øjenvidnet4

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 03-03-10 13:32

Hvad er en RACELEDELSE?? Har det noget med motorsport at gøre????

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 03-03-10 17:15

Hvad er en RACELEDELSE?? Har det noget med motorsport at gøre???? er
Minsandten om ikke Knudsen igen stiller dumme spørgsmål, trods hans inhabilitet Knudsen måske du kan svare på et spørgsmål, nu da du har gjort din inhabilitet, habil Du er ellers før ikke gidet svare på dette, er det tilladt at bruge sin hanhund i avl, der er i avlsregister i DMK, på en tandløs tæve og hvad sker der hvis hanhunde ejeren går imod DMK beslutning?

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 03-03-10 18:34

Pas nu på Sandhedsvidne, ellers kommer Ballegård efter dig i sin Volga.
Jeg tror ikke du skal forvente noget svar fra ham, da han jo ikke sidder i RACELEDELSEN !!

Øjenvidnet4

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 03-03-10 18:38

Nej - du må spørge RACERLEDELSEN i D.M.K. Det må de jo have forstand på

Godkendelse af svar
Fra : ErasmusMontanus

Dato : 05-03-10 23:29

Tak for svaret Sandhedsvidnet.

Kommentar
Fra : bb1