/ Forside/ Karriere / Penge / Andet penge / Spørgsmål
10  jakjoe 1088
Skattepenge
Fra : o0nellie0o
Vist : 650 gange
100 point
Dato : 01-03-10 23:36

Hallo

Nogle der har fået skattepenge retur endnu?
Det plejer da at være i feb/marts mdr gør det ikke...
Mener nemlig der er lidt til mig i muleposen....og kunne godt bruge dem snart

Kommentar
Fra : Sindt01

Dato : 01-03-10 23:46

Du kan se det på tastselvskat d. 5/3 men det er vist først i april de bliver udbetalt

Kommentar
Fra : o0nellie0o

Dato : 01-03-10 23:53

Først til April.... øv

Nååå man er vel tålmodig....

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 02-03-10 04:53

Vent lidt endnu. Jo før du får dem, jo før får du dem brugt.

hawaii7

Kommentar
Fra : alka

Dato : 02-03-10 06:47

o0nellie0o, du skriver feb/mar og det skriver du den 1. marts, selv skat skal jo lige ind i måneden først ik´???

Kommentar
Fra : o0nellie0o

Dato : 02-03-10 06:58

Synes bare jeg husker at nogle får dem tidligt og andre sendt....Kunne jo godt være at nogle herinde fra allerede havde fået skattepengene retur....

Kommentar
Fra : o0nellie0o

Dato : 02-03-10 06:59

Hawaii 7 - ha ha ha ja den ramte plet....

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 02-03-10 11:22

hej.
Du kan se din opgørsel d. 5/3 på deres hjemmeside.
Du får dem tilbage ca. midt i marts måned.

Kommentar
Fra : o0nellie0o

Dato : 02-03-10 11:30

Tak for svaret Pia Skov - vil gå ind og tjekke dette så...

Tak for alle svar... godt forår til jer

Kommentar
Fra : ostemanden

Dato : 02-03-10 22:34

Du kan allerede se det nu. Hvis du logger ind på http://tastselv.skat.dk - > under Inberetning/Beregning ude til venstre, klikker du på Beregn skatten.

Hvis du er gift, skal din partner give tilladelse, før det virker.

Kommentar
Fra : Jimmy17

Dato : 03-03-10 12:08

Sidste år fik jeg min opgørelse 12 marts og havde penge på konto et par dage efter.
Besynderligt nok var de væk igen et par uger efter, hvem der så end har brugt dem...