/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
HJÆLP MIG ALLE SAMMEN!!!!!!!!!!!
Fra : CS4ever
Vist : 479 gange
40 point
Dato : 28-04-03 22:35

Hej alle sammen jeg skal lave et rap altså en god en........ så jeg skal tage nogle tekster af nogle kendte rapper
det jeg helt pracis jeg vil spørger om kan man ikke finde en hjemmeside hvor alle de kendte rapper's tekster står der
plz HJÆLP MIG !!!!! vis du kender en så skriv hjemmesiden ind her

Kommentar
Fra : delvis

Dato : 28-04-03 22:40

På: http://www.e-tabs.org/ kan du finde stort set alle tekster. Det er bare at søge på en bestemt. Ellers kan jeg varmt anbefal: http://www.mortendons.dk/links/ han har nemlig en masse links til tekster med mere. Jeg håber at dette kunne hjælpe dig!

Kommentar
Fra : CS4ever

Dato : 28-04-03 22:42

er der også danske tekster der fordi jeg har ikke mere indternet tilbage jeg kan ikke søge mere
er der også danske tekster

Kommentar
Fra : IceCap

Dato : 28-04-03 22:43

Hvad vil du rappe om, hvis det er dét, kan vi hjælpe dig herinde.......

Kommentar
Fra : CS4ever

Dato : 28-04-03 22:46

bare noget der fed at høre på noget i Snoop dog's still og Tupac

Kommentar
Fra : IceCap

Dato : 28-04-03 23:00

Ok på dansk eller engelsk? Noget tema?

Kommentar
Fra : CS4ever

Dato : 28-04-03 23:09

hmmm....
jeg tror jeg vil helts på dansk

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 28-04-03 23:16

om noget politisk? Om at være ung? Om damer? Om sex ?(nåeh ja..damer, he he)

Kommentar
Fra : IceCap

Dato : 28-04-03 23:18

Og det du vil er noget rapper, men de svar vi får er crapper. Sig hvad du vil ha ellers kan du køre din egen sa...... Og få slag til din skinny bag.

Kommentar
Fra : CS4ever

Dato : 28-04-03 23:19

bare noget i snoop dog's till om damer tror jeg nok eller hash

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 28-04-03 23:21

CS4ever må rappe noget plævver - kom med nogle hints og du får tilbage tricks for det ka vi her på kandu og hvis ikke må du selv du´!

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 28-04-03 23:24

damer og tjald...kan du uddybe det lidt? Har du selv fundet på lidt du kan skrive, så vil vi gerne tilføje og komme med ideer!

Kommentar
Fra : IceCap

Dato : 28-04-03 23:35

Damer og høj hvad faen er det for noget m.. ryg en fed og bliv led hvis det for meget går du ned hør nu her hva' jeg siger du kan ik score nogen piger hvis din pibe er tændt og du på den suger KAN DU være helt sikker på at ingen pige sluger når du på hende kommer tiden er inde til at købe dig en luder

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 28-04-03 23:42

Okaaaay - jeg står bare "hvaaad" - Nu mens I er ved det - hvad så med et Kandu Rap....

Giver gerne 4-500 point til den der forfatter et godt og sigende rap om folkene på kandu, om Kandu og whatever *GGG

( sorry CS4ever - jeg liiige drejede emnet væk et øjeblik )

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 28-04-03 23:50

Kære Karina (og undskyld CS4ever!)

Hva´ ve`du om det hele er der noget du vil dele for så sætter du dig der
og trykker lige her
fat tastaturet og bliv klog her.. for vi kommer lige på der..
nørder er vi hele bundtet & så få dig dog et liv sgu
ellers drikker vi dig stiv....
for vi ve´jo godt det hele og det hele for det halve
klog som dum og idiot der skal du ha den med den flade
eller trækker du dig tilbage
her på kandu er der fest
kom med nogle hints og du får tilbage tricks for det ka vi her på kandu og hvis ikke må du selv du´!

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 29-04-03 00:03

og vi jo ve godt det hele og vil det osse gerne dele
for dybest set er vi jo søde og kan li at være gode
vi besvarer dine tanker, kloge dumme og de andre
men vi gir dig med den flade hvis du er en rigtig spade
..men det er du sikkert ikke!

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 29-04-03 00:03

fniiiiiis...jeg blir sgu nok aldrig rapper!

Kommentar
Fra : IceCap

Dato : 29-04-03 00:30

Nice try 'f you came her' to die, the crap you said ain't no lie, give no credit for the shit you let out so comply, shut yo ass bitch c'mon let's get high skingur stick to yo horses cuz this battle yo can't survive.

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 29-04-03 00:33

NÆH...ER BANGE FOR DU HAR RET ICEcAP... BUT AT LEAST i`VE TRIED!!!
undskyld...ville ikke råbe!!!

Kommentar
Fra : IceCap

Dato : 29-04-03 00:33

No dizz intended!!!!!!

Kommentar
Fra : IceCap

Dato : 29-04-03 00:35

Jeg kører bare på en wave, intet personligt ment med det! Håber ikke du tager det personligt dér!

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 29-04-03 00:38

ha ha..nej du, jeg holder mig bare til familie-festsange fremover

Accepteret svar
Fra : IceCap

Modtaget 40 point
Dato : 29-04-03 00:55

Hehe, i denne konfirmationstid er der også gode knaster at score på det, så det er nok ikke det dummeste, men æv hvor er de fucking øv at høre på!!! Hvorfor kan de unge piger ikke skrive noget over en Jon melodi og ditto fyrene over et eller andet Regina sjov? Spørger bare.......

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 29-04-03 11:13

*LOL* ..... ja det er nok ikke liiige en rapperkarriere der står og truer der, Christina.

- men indtil videre - "Godt gået der!!"

Karina

Kommentar
Fra : DannyH

Dato : 02-03-04 00:28

Hvis du virkeligt vil vide noget om Dansk rap, kan jeg sku kun anbefale DanskRap.Dk, du finder nok ik noget større sted omkring det emne!

Og IceCap du sku også tage at få en bruger derinde, så jeg ka tage din røv ud på nogle ordentlige rim!

Godkendelse af svar
Fra : CS4ever

Dato : 25-03-04 14:59

Tak for svaret IceCap.