/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Andet telekom. / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 810
Digianswer HCC reparation
Fra : pamopamo
Vist : 868 gange
20 point
Dato : 27-02-10 14:44

Er der nogen på Kandu, der har kendskab til reparationsmuligheder for en Digianswer HCC -telefon ?
P.f.t
pamopamo

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 27-02-10 14:58

Hm... Kan de betale sig?

Hvis du kender en der gør sig i sådane ting på hobbybasis, kan der måske svare sig ellers er det vel billiger at købe en ny.

Du kan også sende den tilfirmater og få en pris, nogle gange yder sådanne firmaer en helt ok service.

Vh Ben

Kommentar
Fra : pamopamo

Dato : 27-02-10 15:03

Hej Ben.

Tak for hurtigt svar.

Der kan ikke købes en ny mere.
Funktionerne er gode for mig.
Firmaet der producerede dem findes ikke mere og TDC servicerer ikke denne tlf. mere, derfor.

M.v.h.
pamopamo

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 27-02-10 15:07

Hvis du skriver mere om hvad den "fejler" kan det jo være at en at kandu-brugerne, vil ofre den lidt tid.

Mange gange er der for meget arbejder i fejlfinding og bestillling af reservedele og forsendelse til man gider ofre tid på den slags små reperationer.

vh Ben

Kommentar
Fra : pamopamo

Dato : 27-02-10 15:20

OK, det drejer sig om et såkaldt "Home Communications Centre" fra Digianswer.
Der kan ringes til apparatet, men touch -funktionen på skærmen virker ikke, så man kan ikke ringe ud.

Kommentar
Fra : severino

Dato : 27-02-10 17:26

Jeg kender godt problemet. Min kan finde på at gøre det samme. Jeg har dog ikke haft den skil ad endnu. Men ved en letrengøring af den trykfølsomme plade, er det lykkedes at få den til at virke.
Jeg har godt nok haft min i mange år, og er købt med et service abonnement hos TDC. De servicere den ikke mere, som du selv er inde på, men de tager stadig penge for dette abonnement. Så jeg skal vist lige have fat i nakkehårene på dem, og spørge om de forsøger at tage røven på mig.

Kommentar
Fra : pamopamo

Dato : 27-02-10 19:47

Hej Severino.
Tak for tippet, det vil jeg forsøge.
M.h.t. TDC, så fandt jeg i 2008 ud af, at de ikke kunne servicere apparatet mere, så jeg sagde naturligvis dette abbonnement op med det samme.

Kommentar
Fra : severino

Dato : 27-02-10 20:54

Ja man skal selv holde øje med dem. De fortæller jo ikke noget, men skovler bare pengene ned i kassen.