/ Forside/ Interesser / Fritid / Håndarbejde / Spørgsmål
10  Camillasm.. 1373
strikket bluse
Fra : pjyden
Vist : 2599 gange
190 point
Dato : 27-02-10 09:13

Hejsa
Jeg har været på messe og set en strikket bluse, hvor man starter med 5 masker og så strikker rundt og til sidst er der en hel bluse, der der nogen der har sådan en opskrift skal være i str l
venlig hilsen
pjyden

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 27-02-10 09:39

Der er denne side

http://www.dropsdesign.dk/

men det er ikke nemt at søge, med de få oplysninger du kommer med

Accepteret svar
Fra : smuller54

Modtaget 190 point
Dato : 27-02-10 16:36

http://www.mayflower.dk/link.asp?menu=31&submenu=38&hidesub=yes&lang=da

Bluse strikket i eet stykke. Men jeg kan ikke finde een med start på kun 5 makser.

Der er jakker, under cirkelstrik i det link du har fået til dropsdesign/garnstudio.

Søg , strik, alle garnkvaliteter, cirkel

Det er en trøje/jakke som strikkes som en rund dug.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 27-02-10 18:02

Prøv at spørge på www.rokken.dk

Kommentar
Fra : strikkelene

Dato : 12-05-10 22:22

Ja! Rokken er et godt sted at kigge ind, hvis man har problemer med sit håndarbejde. Der er altid nogen, der kan hjælpe med at løse problemet.

Godkendelse af svar
Fra : pjyden

Dato : 13-05-10 07:42

Tak for svaret smuller54.