/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
One true Love
Fra : klanger
Vist : 2017 gange
100 point
Dato : 27-02-10 08:05

Har søgt og søgt på filmen One true Love med b.la David Hasselhof.

Jeg har fundet lidt tekst om filmen:
Dana Boyer (Farrell), en hund kennel ejer, og Kevin Grant (Hasselhoff), en brandmand, der er lidenskabelig, fun-elskende voksne, der mødes, når Kevin redder Dana fra en brændende bil.

Håber en har den liggende, eller ved hvor den evt. findes.

Jeg ved ikke hvad den evt koster, men da det er en gave så.....!

Kommentar
Fra : jeanettesmor

Dato : 27-02-10 10:01

http://www.ioffer.com/i/One-True-Love-Terry-Farrell-David-Hasselhoff-138485591

Jeg tror faktisk ikke at filmen er udgivet på ægte DVD - ovenstående er em kopi fra VHS - det går jeg da ud fra. Og den er ikke tekstet.

Mine erfaringer med ioffer er gode. Det er en side i lighed med ebay, amazon, qxl, osv.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 27-02-10 11:58

Citat
If I could find this film on DVD I would buy it without hesitation. Sadly this is clearly a TV movie and it may only pop up on my screen once in a blue moon. If you see this listed in your TV guide, set the video recorder, QUICK!

Dette er hvad en amerikaner skriver om filmen. Den genvej jeanettesmor har sat ind er jeg forbeholden over for. Det fremgår ikke om det er en kopi af en optaget film fra TV. For filmen er en fjersynsfilm.

Kommentar
Fra : jeanettesmor

Dato : 27-02-10 12:08

granner01

Jeg skrev jo udtrykkeligt, at

"ovenstående er en kopi fra VHS - det går jeg da ud fra. Og den er ikke tekstet."

Kan man sige det tydeligere???

Jeg har flere gange købt ellers utilgængelige film på ioffer og har aldrig haft noget at udsætte på dem.
Men det kræver selvfølgelig, at man ikke forlanger og forventer den vante DVDkvalitet. Jeg siger som så: man har valget mellem VHSkvalitet eller ingen film, og jeg ved godt hvad jeg vil vælge.

Kommentar
Fra : jeanettesmor

Dato : 27-02-10 12:26

Her er en enkelt sælger fra ioffer

http://www.raremoviestore.bizland.com/collect.html

Har handlet med hende flere gange og hun er meget reel.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 27-02-10 13:17

Jeg kender ikke den side du linker til, men alt det der står på internettet om filmen siger at den kun har været vist i TV. Og så må den VHS være et optaget TV program.

Accepteret svar
Fra : jeanettesmor

Modtaget 100 point
Dato : 27-02-10 13:42

Ja. Skulle det gøre den ringere? Jeg har optaget masser af film fra TV og senere overspillet dem til skive. Jeg ved at det kan lade sig gøre. Resultatet bliver som ved købebånd.

Du tænker muligvis på reklameindslag, men der har ikke været noget af den slags i de film, jeg har købt. Men man kan jo altid kontakte Phyllis og spørge hvis man er i tvivl.

Kommentar
Fra : chicapigen

Dato : 27-02-10 14:12

jeg har den vist liggende på min dvd optager , kigger senere hvad den hedder

Kommentar
Fra : chicapigen

Dato : 27-02-10 14:21

jeg har lige tjekket filmen , og den hedder rigtig nok : one true love , og på dansk står der den hedder : en sand kærlighed .

Godkendelse af svar
Fra : klanger

Dato : 27-02-10 16:39

Tak for svaret jeanettesmor.

Fik spurgt om undertekster og modtog dette svar

Kode
Thanks for your interest. This is not a commercial dvd as it has never been released on vhs or dvd. It has no sub-titles, and you will need a region free player to play dvds from the US. The quality is very good on this movie.

Phyllis

Så filmen kan man få fat i men åbenbart kun på original sproget...!!!

Kommentar
Fra : jeanettesmor

Dato : 27-02-10 17:28

Erfaringen har lært mig, at det kun er ORIGINALFILM - på VHS eller DVD - som kræver regionfri afspiller.

De film, som f.eks. Phyllis sælger, er kodefri.

Det med de manglende tekster skrev jeg jo allerede i mit første svar.

Men jeg håber da, at gavemodtageren kan klare filmen utekstet.

God søndag :)