/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
collapsed conversation i outlook express
Fra : henrikkrebs
Vist : 722 gange
100 point
Dato : 27-02-10 01:29

http://www.freelists.org/post/jfw/all-messages-in-collapsed-conversation-will-be-deleted fandt jeg følgende:

"If she goes to Tools, then Options, she'll find a checkbox that she can
uncheck if she does not want groups of messages to be collapsed."

Er det mig der er blind? På hvilket faneblad? (Jeg bruger engelsk windoze xp, Outlook Express 6, men kom bare med svaret for dansk xp hvis det er bedre).

Tak

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 27-02-10 02:19

Citat
Hvis hun går til Tools og derefter til Options, vil hun finde et afkrydsningsfelt, så hun kan
unchecke hvis hun ikke vil have grupper af beskeder, der skal kollapsede. "

Dette er en oversættelse på google og så har jeg forsøgt at rette den til.

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 100 point
Dato : 27-02-10 09:12

Funktioner>Indstillinger, fanen Læsning, der er den hos mig
http://peecee.dk/upload/view/228452

Godkendelse af svar
Fra : henrikkrebs

Dato : 27-02-10 09:16

Tak for svaret Klaudi.
Thanx for answ

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 27-02-10 09:19

Welbecome

Kommentar
Fra : henrikkrebs

Dato : 27-02-10 18:22

.. man kan man ikke helt slå funktionen fra.

Jeg har lige sendt en mail med subject 'I dag'. Så ledte jeg efter den - den var røget sammen med en anden mail langt nede i stakken i 'Sendt post'. En mail med samme subject, men en helt anden 'To' og iøvrigt en helt anden 'dag' - engang i 2009.

"I morgen vil 'idag' være lig med 'igår'" (Fra "Tre talentfulde søstre" af Hans Hartvig Seedorff Pedersen)

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 27-02-10 19:06

Jeg er ikke helt sikker på at den med "Udvid grupperede...." har noget at gøre med det du der beskriver, der kan du sorterer efter tid i kolonnen "Sendt" så det sidst sendte står øverst.

Her er hjælpe boblen fra "Udvid grupperede..."
http://peecee.dk/upload/view/228556/full

Kommentar
Fra : henrikkrebs

Dato : 28-02-10 15:33

Tak

.. og nu er vi så tæt ved at være i mål, for jeg fandt hvor men overhovedet slog det med gruppering fra og til. Ovenfor har vi kun snakket om den som default skal vise de grupperede i een linje eller vise dem 'udfoldet'. Her er så om den overhovedet skal parre mails med ens subject sammen:

View -> Current view -> Group Messages by Conversation

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 28-02-10 16:56

Selv tak

Så det er altså dette her du skulle bruge
http://peecee.dk/upload/view/228741/full