/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Vittigheder / Spørgsmål
10  Tilde38 720
DET BESVÆRLIGE SPROG! og hygge!
Fra : Majormajor
Vist : 642 gange
50 point
Dato : 26-02-10 23:23

Hassan var til lægen: Jeg skal sterilisere.
Lægen spørger om han nu er helt sikker på det. Jaa Jaa siger Hassan, jeg har taler med min kone og famili om det.
OK så ordner vi det siger lægen, og en halv time senere er Hassan steriliseret. Han tager sit tøj på og går.
Ude på trappen til lægehuset møder han sin gode ven Ygzmir. Hallo Ygzmir, hvad skal du hos lægen spørger han.
Jeg skal bare vaccineres.
Hassan: Forhelvid man, det var det, det hidder.

Og god weekend

Accepteret svar
Fra : granner01

Modtaget 60 point
Dato : 26-02-10 23:29

Ja og lille mohamed spillede fodbold og spurgte en kammerat: hvad sker hvis der falder en atombombe i Tyrkiet? Det vidste kammeraten ikke. Jo sagde mohamed: der sker ingen ting for de bor alle sammen i Danmark.

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 27-02-10 00:38

Tænk hvis alle Hassanner gjorde ligeså, så kunne vi da hen ad vejen se en ende på det problem.

Kommentar
Fra : Majormajor

Dato : 27-02-10 01:32

Citat
Tænk hvis alle Hassanner gjorde ligeså
Vi skal så bare lige have ca. ½ milliard af jordens befolkning (hannerne) til at lære dansk nok til, at de kan misforstå det . Og de skal sq også alle sammen "runde" DK først . Gi lige det en tanke, kære Krummen! Nok ikke gennemførligt, desværre .

Hilsen Kirstine .

Kommentar
Fra : Reset

Dato : 27-02-10 01:46

Citat
Vi skal så bare lige have ca. ½ milliard af jordens befolkning (hannerne) til at lære dansk nok til, at de kan misforstå det . Og de skal sq også alle sammen "runde" DK først . Gi lige det en tanke,

Er det ikke et spørgsmål om logistik? Hvis vi nu hjælpes ad, kunne dette problem så ikke løses. Jeg vil foreslå, vi "vaccinerer" de fertile først, og derefter tager de yngste........

Shit. Nu ligger jeg garanteret vågen hele natten, for at løse dette problem. Det er din skyld Krummen, for overhovedet, at foreslå en løsning på problemet.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 27-02-10 02:21

Krumme

Det var en lille tyrkisk dreng der fortalte den vittighed til en dansk dreng, min nevø.

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 27-02-10 02:48

Citat
Nok ikke gennemførligt, desværre
Nååå.... det var bare dem i DK jeg i første omgang tænkte på, men selvfølgelig er det er globalt problem.

Citat
Jeg vil foreslå, vi "vaccinerer" de fertile først, og derefter tager de yngste........
Fy, hvor er vi slemme. Synes jeg har hørt den slags tidligere

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 27-02-10 13:25

Er det ikke herligt at vi kan være slemme her og så opføre os ordentligt i det virkelige liv.

Kommentar
Fra : Majormajor

Dato : 27-02-10 14:40

Ti-hi, jeg opfører mig da lige "slemt" alle steder

Hilsen Kirstine

Kommentar
Fra : haloforpc

Dato : 27-02-10 17:06

Majormajor til dig abdul spiller et rigtige good song:)

Kommentar
Fra : Majormajor

Dato : 27-02-10 20:00

Kære Reset

Hvordan gik natten? Og har du en løsning på problemet .

Og kære haloforpc.

Uanset hvordan Abduls rigtige gode sang og strænge-spil er, vil jeg nok foretrække Svend Nikolajsens gode gamle danskeorkester .

Kirstine

Kommentar
Fra : Majormajor

Dato : 27-02-10 20:05

[CITAT]Fy, hvor er vi slemme. Synes jeg har hørt den slags tidligere/CITAT]
Kære Krummen.

Det var vist nærmest en "tyskervits", du kom i nærheden af der. Du mangler da bare at gi dine bemærkninger lidt mere gas

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 27-02-10 21:40

Jamen Kirstine, så lad os være slemme sammen

Kommentar
Fra : Reset

Dato : 28-02-10 15:23

Citat
Kære Reset

Hvordan gik natten? Og har du en løsning på problemet

Desværre. Ingen løsning. Men jeg drak en flaske vin, så glemte jeg det eksisterede

Kommentar
Fra : Majormajor

Dato : 28-02-10 15:55

Hej Helle.

Kender du den ny gradbøjning af ordet slem: "os 2", værre, værst, Krummen .

Og nu håber jeg sq, at vores kære Reset har fået resettet de små grå, så han/hun? er kommet på højde med dagen . Men, Reset, hvis du kan finde på en løsning på det kæmpe problem, så vil du garanteret komme i den bog, som jeg ikke kan stave til, I ved - den med alle rekorderne .

Og haloforpc - jeg savner IKKE exemplet på Abduls musiceren .

Kirstine

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 28-02-10 23:03

Nå ja jeg fik besøg af en veninde i går aftes, vi har jo fået lysskulpturer her i Albertslund, lavet af en hollandsk lyskunstner og vi skulle ud og se dem. Men de er kun tændt i mørke, så på med varmt tøj og så ud og se. Nøj hvor var det flot og sikke en gåtur. Vi fik en del rødvin da vi kom hjem.
Og sov noget så dejligt.

Godkendelse af svar
Fra : Majormajor

Dato : 01-03-10 02:19

Tak for svaret granner01.

Ti-hi. Det skulle have været en vits-tråd, men blev så lidt andet .

Tak til de andre deltagende .

Hilsen og godnat fra Kirstine

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 01-03-10 10:54

Selv tak du.