/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
HJælp! Min pc kører pludselig langsomt?
Fra : cristian2
Vist : 856 gange
50 point
Dato : 25-02-10 12:15

Jeg er netop hjemvendt fra Serbien hvor jeg havde min bærbare tilsluttet det lokale internet. Efter jeg er kommet hjem er min bærbare pc pludselig blevet ufattelig langsom, også når jeg ikke er på nettet. Jeg har lavet systemtgendannelse til en dato før jeg rejste, uden ændring. Desuden har jeg kørt ccleaner.

1. Hvad kan det skyldes?

2. Hvad kan jeg gøre for at få den til at køre normalt igen?

Tak for hjælpen!

Data:
Dell Latitude, D505
XP, professional, version 2002
Processor: 1400 MHz
587 MHz, 504 MB RAM

HD:
27,9 GB i alt
17,7 GB i anvendelse
10,1 GB ledig
Desuden x-tern HD på 400 GB som tilsluttes med usb.

Sikkerhed:
Comodo firewall, Avast!, Online Armour firewall

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 25-02-10 12:22

Prøv med kun ET Antivirus prg og kun ET firewall prg

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-02-10 12:32

Citat
504 MB RAM

Den SKAL ikke være hurtigere

Kommentar
Fra : cristian2

Dato : 25-02-10 12:51

Jeg tror alligevel at det skyldes internettet. For de ikke-netbaserede programmet arbejder som de plejer så længe jeg ikke åbner nettet ...

Kunne det hjælpe at geninstallere Internet expl. 8, eller er det omsonst?

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 50 point
Dato : 25-02-10 16:53

Du har sikkert fået noget skidt ind på computeren, din sikkerhed med flere programmer er ikke i orden så smut du en tur ind i et sikkerheds forum opret dig som bruger og stil dit spørgsmål der, så får du computeren set efter af eksperter, Spywarefri og Malwarecheck er gratis:
http://www.malwarecheck.dk/forum/
http://www.spywarefri.dk/forum/

Kommentar
Fra : golf1600

Dato : 26-02-10 09:52

Prøv at køre progamet SUPERAntiSpyware den finder nok en masse udtøj på din computer. har før brugt den

Godkendelse af svar
Fra : cristian2

Dato : 10-03-10 09:48

Tak for svaret o.v.n..

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 10-03-10 16:09

Selv tak - jeg håber du fik renset ud og fik lidt mere fart på maskinen