/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Opråb til BB1
Fra : Provsten1
Vist : 1044 gange
50 point
Dato : 24-02-10 16:28

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 24-02-10 15:29

--------------------------------------------------------------------------------
Til Provsten og Heidie...

I tager begge helt fejl. Hvis man af forfatteren til en tekst, har fået tilladelse til at bringe teksten, så har han overdraget cr. til den person, som han har bedt om, at udbrede artiklen eller teksten.

Derfor er det simpelt tyverri ingen tvivl. Og at I to vil tage det skete i forsvar er helt uforståeligt og for Provsten dobbelt moralsk, når du samtidig gør dig til talts mand for dem i det du siger de er black listet. Hvad de jo ikke er i denne tråd - og selv om de var, så er det jo tydeligt, at de har hjælpere, som kan tage over og det er umoralsk..
Man kan ikke sige: At vi skal krive pænt til hinanden,når man ikke selv gør det - det er dobbelt moralsk...
Med fare for at blive brændt og anmeldt oma., vover jeg det ene øje med at kopiere ovennævnte tekst fra bb1's seneste tråd. Spørgsmålet er blot: Kan man hjælpe denne stakkel ?
Han er ikke i stand til at argumentere mere og derfor blacklistes man i denne tråd. Som et apropos til blacklistningen af andre personer, påstår oraklet nu i ramme alvor, at de ikke er blacklisted generelt af bb1 - her er beviset:

Blacklistet brugere

Liste over de brugere som ikke må kommentere denne brugers indlæg side : 1 af 1

--------------------------------------------------------------------------------
# Bruger Medlemsdato

1 centerpoint 10-07-2008

2 Tonganeseren 03-11-2008

3 TheRealDeal 30-11-2008

4 Sandhedsvidnet 08-12-2008

5 ErasmusMontanus 16-12-2008

6 HFranzen 26-12-2008

7 Øjenvidnet4 11-06-2009

8 habibiPro 27-06-2009

--------------------------------------------------------------------------------
[1-8] af 8 side : 1 af 1
---------------------------------
er at finde på bb1's stamside på kandu.
Så uanset hvor meget han benægter, hvirler han sig dybere ind i det spind han selv forsøger at lave.

Jeg vil skam da håbe for dig, at din advokat bliver blandet ind i dette - han har aldrig tjent så lette penge i sit liv !

Med venlig hilsen
Provsten1

PS Man kan tydeligt se, at bb har været på udenlandsophold i en længere periode - hans stavning er ikke helt på højde med før han tog afsted

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 24-02-10 16:31

Kommentar
Fra : sp4nker

Dato : 24-02-10 16:40

Citat
Opråb til BB1

man skal vist råbe højere!!!!!

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 24-02-10 18:12

Det er egentligt genialt at man kan fravælge gruppen Jagt i seneste 25 - så det vil jeg gøre........

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 24-02-10 20:21

Utroligt at en provst ikke kan tage tingene alvorlig!!! G. B. D.

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 25-02-10 07:10

Utroligt at en provst ikke kan tage tingene alvorlig!!! G. B. D.
Knudsen er det noget du SELV har skrevet?

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 25-02-10 08:11

Ja, Kære Sandhedsvidne - du kunne jo ikke have gjort det! Og langt mindre provsten, som ikke kender sin Danmarks historie...

Hvad er det for en redelighed: Jo, jeg kalder en lille dum og ubegavet annonym skid for en klaphat og så er fanden løs...

Klaphattene/hylerne/ hundene fare løs, stjæler fra andre hjemme sider,selv et pænt billede fra min hjemme side bliver pludselig angrebet. Pæne mænd med deres hunde i snor - straks er det forkert at have hunde i snor...

Hele sagens kærne er: At Klaphattene ( I må jo virkelig føle Jer ramt med det navn ) siden i fare sådan frem. Er annonyme og derfor kan jeg kalde dem alting uden at overskride nogen form for lovgivning eller moral...
Jeg er derimod ikke annonym og det er årsagen til, at I overtræder loven ved, at stjæle tekst og billeder.
Er det så svært at forstå!!!!!

Kommentar
Fra : Provsten1

Dato : 25-02-10 08:57

Kære Bent Ballegaard.

Det var dog en skrækkelig måde at starte dagen på med sådan en surt bøvs - håber du har lidt medicin til at tage mavesyren.
Egentlig er det dig selv der altid starter disse "redeligheder", i dette tilfælde en masse ubegavede navne og naturligvis får du ofte tilbage af samme mønt - sådan må det være.
Du ligefrem strutter af glæde, når du ganske rigtigt konstaterer, at de anonyme kan man kalde alting
uden at overskride lovgivningen og moralen, så tillykke med dét.
Hvem har stjålet tekst og billeder fra dig ?? Ja det er svært, for ikke at sige umuligt at forstå !!

Med venlig hilsen
Provsten1

Accepteret svar
Fra : Øjenvidnet4

Modtaget 50 point
Dato : 25-02-10 09:49

Indlæg fra "Til Jæger" af dabj

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 25-02-10 08:17

--------------------------------------------------------------------------------
Lige mine ord, jeg har også haft fluebenet på i en del år, dog været en del passiv, men for en uges tid siden begyndte jeg at deltage lidt i debatten igen, men man kan ikke debatere fornuftigt herinde mere uden at alt skal rakkes ned og hvis man ikke har samme menning som alle de ikkejægere, der absolut skal ødelægge et ellers godt forum, så er man bare en hyklerisk morder, der kun tænker på at sætte forsvarsløse dyr ud i naturen for derefter at lave en masakre på dem.

Se Klaphatte Det er hvad I fik ud af det en navngiven person bliver kaldt en Morder!!!!
- Uden beviser af nogen art.
---------------------------------
Kære lille Ballegard.

Vi er nogle få måneder tilbage i tiden, da det rablede totalt for dig. Inden du nu igen går helt grassat, synes jeg du skal konsultere din læge igen, inden det går galt med dig !

Øjenvidnet4

Kommentar
Fra : TheRealDeal

Dato : 25-02-10 16:31

Kære bb1

Desværre må jeg skrive igennem Provstens tråd, da bb1 har sortlistet mig

Hold da helt op hvor du overreagere, jeg må give de andre debattører ret. Du har ikke oplyst hvilken tekst som du har kopieret og når du ikke har det, kan du heller ikke gøre andre ansvarlig for at kopiere det, som du selv har kopieret uden kildeangivelse, forstod du det?
Du skriver også:
Citat
der kun tænker på at sætte forsvarsløse dyr ud i naturen for derefter at lave en masakre på dem.

Der må jeg give dig helt ret, dyr er forsvarsløse over for jagt.

Hvem har kaldt dig en hysterisk morder?

Jeg vil ikke stille flere spørgsmål, for jeg har erfaret du ikke kan overskue det, så jeg vil vente med at stille resten på et senere tidspunkt.
TRD

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 25-02-10 22:44

TRD.

Igen følger du ikke med: uden at alt skal rakkes ned og hvis man ikke har samme menning som alle de ikkejægere, der absolut skal ødelægge et ellers godt forum, så er man bare en hyklerisk morder, der kun tænker på at sætte forsvarsløse dyr ud i naturen for derefter at lave en masakre på dem.

Kommentar
Fra : TheRealDeal

Dato : 25-02-10 23:33

Kære bb1

Svar nu på det jeg har spurgt om, istedet for at tale udenom, jeg prøver igen.
Citat
Hvem har kaldt dig en hysterisk morder?

Endvidere har du ikke navngivet din kilde, til det du selv har kopieret på Facebook
En udtalelse mere fra din side
Citat
Du påstår der er nogen som har skrevet sig under med dit navn, påvis det?

Det ser ud til at alt hvad du skriver her og der og alle vegne, er ting som du kopiere fra andre steder, bare for at gøre dig interessant.
Men hvad være er, når du så bliver taget med bukserne nedebeskylder du folk for at stjæle noget som du selv har stjålet, uden selv at orientere om det, det er for mig usmageligt og småligt fra din side.

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 25-02-10 23:48

Hvor er JulemandsKandu blevet af? han har af og til kommet Knudsen til undsætning ridderen eller julemanden på den hvide ren MEN det kan være julemanden er kommet i den sorte gryde?
Knudsen kan du ikke gøre rede for, hvilke tekster du selv igennem tiderne HAR KOPIERET eller stjålet UDEN du har oplyst os andre om fadæsen
Lad os gå ud fra JulemandsKandu ER kommet i den sort gryde, er det så gået sådan for sig?
Spørgsmålet er, hvem er den store stygge ulv
http://www.youtube.com/watch?v=owg_Lg-KnA8

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 26-02-10 08:40

Igen følger du ikke med: uden at alt skal rakkes ned og hvis man ikke har samme menning som alle de ikkejægere, der absolut skal ødelægge et ellers godt forum, så er man bare en hyklerisk morder, der kun tænker på at sætte forsvarsløse dyr ud i naturen for derefter at lave en masakre på dem.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

TRD kan du ikke læse ovenstående er fra et indlæg her på Kandu blokmarkeret,som du gør og det er lovligt. - men det er ikke lovligt at stjæle fra en navngiven hjemmeside..
Og at en forfatter/journalist eller anden erhvervsansat har overgivet mig en artikel til viderebringelse,medføre ikke at jeg skal angive kilde - for den nye kilde er jo mig!!!

Kommentar
Fra : Provsten1

Dato : 26-02-10 12:57

Til Heidi-Ho

Idet jeg henviser til bb1's tråd "Det er alvor", har du skrevet dét der skulle skrives:

Seriøst, godt og rammende skrevet - ikke så meget at tage fejl af ! Bravo !

Skulle vi så ikke komme videre med nye emner ?

Med venlig hilsen
Provsten1

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 26-02-10 14:18

Hvis provsten1 og andre tror, at man efter H.H.`s indlæg fortsat blot kan stjæle fra andre hjemmesider uden at skrive kildeangivelse - så kan jeg kun advare Jer - For det må man altså ikke!!

Men det er jo det der er det store spørgsmål: Kan et selvkomponeret navn være kilde angivelse- Nej vel??????????????????????????????????

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 26-02-10 14:19

Prøv lige at køre helt ned på denne side - hvad står der??????????

Kommentar
Fra : TheRealDeal

Dato : 26-02-10 14:50

Kære bb1

Du skriver
Citat
I syd Afrika bor der en person, som har stjålet billeder fra min hjemme side. Havde han haft bopæl i DK var han blevet retsforfulgt og jeg havde fået en erstatning. Den sag er klokke klar..

Politiandmeld ham, Jensen er af og til i Danmark, så derfor får du bare politiet til at andholde ham.
Citat
Det er det jeg prøver at fortælle Jer herinde pas på I bor nemlig ikke i Syd Afrika...

Alle dine tomme trusler giver jeg ikke meget for, hvis du mener der er en sag så kør den som Heidie-Ho har skrevet til dig, men få nu en til at oplyse dig hvordan tingene hænger sammen, selv om Heidie-Ho har prøvet det på en let forståelig måde.
Du skriver også
Citat
Kan et selvkomponeret navn være kilde angivelse- Nej vel??????????????????????????????????

Vil det sige dit navn rent faktisk ikke er Bent Ballegaard?
Du skriver også
Citat
Prøv lige at køre helt ned på denne side - hvad står der??????????

Det må du uddybe lidt nærmere
TRD

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 26-02-10 15:48

Citat
Kan et selvkomponeret navn være kilde angivelse- Nej vel??????????????????????????????????

Arrrh, det ved jeg da ellers ikke....
Tag f.eks. forfatteren, Isak Dinesen - rent selvkomponeret navn. Hvem havde copyright til disse bøger.....?
Rigtigt gættet, nemlig Karen Blixen.
Forfatteren Dinesen/Blixen, kildeangav i begge navne, hvoraf den ene, Isak Dinesen, var, som du kalder det, selvkomponeret.

bb1, du bliver altså nødt til - enten, at sætte dig bedre ind i tingene - eller få dig en anden rådgiver.

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 26-02-10 17:09

Tjaaaaaaaaaaaa Knudsen bedrøveligt er det, at lige så snart du kan finde noget på en person, du enten har hørt fra en af dine bekendtskaber, eller set på skrift, så er du ikke sen til og gribe til "våben", MEN når det er andre der gang på gang tager dig med buksern nede stiller dig kritiske spørgsmål om din gøren og laden, så skal der med vold og magt gribes til pressecensur og Kandus Admin skal belemres med dit hyleri Knudsen flyt dog til et andet land

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 26-02-10 18:53

Hvad f..... lille Ballegård ! Hvorfor skal den flinke Jensen i Sydafrika nu blandes ind i debatten ?
Hvad har det med os i Danmark at gøre ? At Jensen har lavet nogle spændende billeder af dig, er da en virkelig god joke - hvorfor griner du dog ikke bare af dét ?
Noget andet er, at du faktisk truer os med dine advarsler, så hold du op med det ellers kunne det være at du selv fik en sag på halsen for trusler !
Kandu.dk har copyright på konceptet og dermed også navnet - dét betyder det nederste du spørger om !
Du har fået en grundig tilrettevisning i, hvorledes tingene fungerer af HeidiHo - det kan du roligt regner med er rigtigt ! ©©©®®®
Er du forøvrigt på vej til at emigrere ? En lille fugl sang en sang om Sydafrika - er det rigtigt ? Du har måske fået ef eftermiddagsjob hos Jensen Safaris ? Det lyder spændende.

Øjenvidnet4©®

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 26-02-10 19:20

Du har måske fået ef eftermiddagsjob hos Jensen Safaris ? Det lyder spændende.
Jeg har hørt det er som flaskedreng

Kommentar
Fra : FidoFlap

Dato : 26-02-10 20:14

Underligt at det gik Knudsen næse forbi, at lille Holger var på foredrag og films tune rundt om i Danmark for ganske nydeligt, her havde været rig mulighed for at få lille Holger aresteret og sat i fængsel, hvis der var bare lidt hold i Knudsens udsagn.

Fido.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 26-02-10 21:31

Politiandmeld ham, Jensen er af og til i Danmark, så derfor får du bare politiet til at andholde ham.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hvis det blot var så enkelt, så var det blevet gjort forlængst....

Når Kandu. dk skriver C alle rettigheder, så er det faktisk for at beskytte sig selv.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 26-02-10 21:32

Se det Øjenvidnet1 gør her: Øjenvidnet4©® er smask ulovligt kan tingene gøres tydeligere....

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 27-02-10 07:04

Til min Lærde ven, hr. Bendt Ballegård.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 26-02-10 21:32

--------------------------------------------------------------------------------
Se det Øjenvidnet1 gør her: Øjenvidnet4©® er smask ulovligt kan tingene gøres tydeligere....

Hvori består ulovligheden ?

En virkelig glad nyhed er det, at bb1 har indgået aftale med Holger Jensen i Sydafrika om en våbenhvile. Nathuen bb1 har erkendt, at han alligevel har taget fejl i alle de beskyldninger han har fremsat mod Jensen, så det endte lykkeligt!

Øjenvidnet1 øh jeg mener Øjenvidnet4??ßß©®

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 27-02-10 07:06

Øjenvidnet4©® er smask ulovligt kan tingene gøres tydeligere....
MOOOOOOOOOOOOOORAAAAAAAAAAAAAAAAA og AAAAAAAAAAAAADDDDDDDDDDDDMINNNNNNNNNN de driller

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 27-02-10 09:35

Kære Øjenvidnet1 Har du ikke andet at lave end at forsvare din ven Safari Høvdingen. Skal der ikke rydes sne på skovveje. Jeg må hvis hellere lade et par ord falde ved næste møde med skovfogderne. Høvdingen har jo heller ikke givet dig rabat på en rejse ned til hans lille sdr. Afrikanske indhegning.

Til dumme FIDO kan du få det Danske politi til at tage en sevil retssag, så send lige mig opskriften!!

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 27-02-10 10:28

Kære Nathue Ballegård.

Hvorfor svarer du ikke på det du bliver spurgt om ? Hvad er det jeg gør der er smaskulovlig ?
Kom nu med et svar, i stedet for alt dit øvrige fnidder.
Jeg ved heller ikke hvad der får dig til at tro, at snerydning i skovene er mit problem ??? Jeg har ansvaret for mine egne skove og veje omkring mine bygninger, men at offentlige skove skulle høre til mine forpligtigelser, kommer noget bag på mig !
Har du kontakt til landets skovfogeder, så tillykke med det - er det de statsansatte eller de private ?
Det er sandelig fine bekendtskaber du har - mon ikke de vil sige det samme til dig ?
Dit kendskab til mine betingelser hos Safari Jensen er som så meget andet rent opspind, misundelsen lyser jo ud af dig ²³. Planlægningen er i fuld gang, så vi er nogle stykker der glæder os til en professionel guidet tur - Jensens varemærke©

Øjenvidnet4 og ikke 1

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 27-02-10 10:42

Jensen er en hædersmand, han har kun tilfredse kunder som vender tilbage år efter år

Godkendelse af svar
Fra : Provsten1

Dato : 27-02-10 12:31

Tak for svaret Øjenvidnet4.

Kommentar
Fra : bb1