/ Forside/ Teknologi / Hardware / Lydkort / Spørgsmål
10  Sunowich 657
ingen lyd efter formatering
Fra : Broderpivert
Vist : 784 gange
200 point
Dato : 24-02-10 12:42

Jeg har lige fået formateret min computer, og der ligger xp på nu, men så havde jeg ingen lyd. Derfor fandt jeg et program som kunne fortælle mig hvad mit lydkort hed EVEREST Corporate Edition.
Og inde under det program står der det er Creative Sound Blaster Live lyd kort. Og så gik jeg på denne side her http://www.softwarepatch.com/utilities/creativelivexp-security-dl.html
og downloadede den driver der er nede på siden. Efter at have installeret den og genstartet min com er der stadig ingen lyd. Nogle der ved hvorfor der endnu ikke er lyd?

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 24-02-10 12:50

Du mangler den rigtige driver. Gå ind i enhedshåndtering og klik ind på dit lydkort, Vælg så at opdatere driveren.

Kommentar
Fra : Broderpivert

Dato : 24-02-10 12:56

Hmm har opdateret men der er stadig ingen lyd på?

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 24-02-10 12:59

Jeg er ikke sikker på at dit lydkort hedder det du skriver.

Accepteret svar
Fra : granner01

Modtaget 110 point
Dato : 24-02-10 13:01
Godkendelse af svar
Fra : Broderpivert

Dato : 24-02-10 13:05

Fik det til at virke. Men mange tak for hjælpen

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 24-02-10 14:25

Selv tak

Kommentar
Fra : sonniboel

Dato : 06-06-10 23:11

Jeg har også haft problemer med lyden under geninstallereing af Windows.

Problemet i mit tilfælde var, at installere driver til lydkortet FØR Servce Pack 3, som ellers spiser det.

Sa det var i mit tilfælderen "ommer" og i den rigtige rækkefølge.

//Sonni