/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Flash / Spørgsmål
10  Dr.Disco 500
Scrollbar i flash 5
Fra : Blight_dk
Vist : 516 gange
200 point
Dato : 28-04-03 19:23

Hvordan laver man en Scrollbar i flash 5.
Er rimelig ny i flash men bare jeg får en guide skulle det nok gå. ;)

mvh
blight

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 28-04-03 23:24

hhmmm en scrollbar - nå, men da du ikke har fået så meget andet respons kunne det være du kan finde noget her på Macromedia´s Tutorialside : http://www.macromedia.com/support/flash/more_issues.html

Skal prøve at se hvad jeg ellers kan finde om scrollbar i Flash, men lige nu er jeg ret så tom for ideer.
Håber du kan finde et eller andet her ....

Karina

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 28-04-03 23:29
Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 28-04-03 23:38

Hvis du søger ude på Kandu´s forside ( oppe i øverste højre hjørne ) på : flash + scrollbar kommer der en masse frem om emnet, dog kunne jeg ved en hurtig gennemgang se at det vist er nemmere i Flash MX end i 5`eren. Men prøv at kigge efter .... det kunne jo være.

Du kunne osse hente en prøveversion af FlashMX ( 6`eren ) gratis på : http://www.macromedia.com/help/en_us/flash_app_requirements.html?riareqerr=upgradeflash&refapp=sntdrc

Håber det lykkes for dig ...

Karina