/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
HUDORME
Fra : dentvivlsomme
Vist : 892 gange
20 point
Dato : 21-02-10 20:17

hej med jer!!

jeg har et problem med hudorme....
jeg har fået rimelig mange hudorme omkring næsen, hvilket irriterer mig rigtig rigtig meget!!
jeg vasker mit ansigt med vand og sæbe 2 gange dagligt, men jeg syntes ikke det hjælper, og har lagt mærke til at det breder sig mere og mere.. Jeg ville høre, om der er nogle der har nogle gode råd om hvordan man kan slippe af med de hudorme?? Har hørt om man kunne købe 'klistermærker',
som skal sættes på området med hudorme, sidde der lidt, og så rives forsigtigt af..
Er der nogen af jer der evt. har prøvet det(hvis ja, hvilket??), eller har andre gode råd??

MVH dentvivlsomme

Kommentar
Fra : vedikkealt

Dato : 21-02-10 21:53

Hej med dig.

Langt de fleste unge har "problemer" med hudorme, altså et alders fænomen, der går over når man nærmer sig de 20.

Har du en god økonomi, så kan du fyrer lige så mange penge af du vil på dit - fjerne bumse projekt - uden at det overhovedet gør nogen synderlig forskel, og så skal du også lige tænke over, at alle de gift stoffer du kan få ind i kroppen ved samme lejlighed, skal kroppen sloges med...nu... og måske resten af dit liv.

Så tænkt dig om...

Det bedste du kan gøre er at spise så sundt som muligt, altså mindst muligt Pizza Pommes Frittes og Mac D, og andet af samme skuffe...og med samme skuffe mener jeg spar på det animalske fedt.

Og lige den sidste..

Tro mig...

Der er ikke en kæft - andet end dig selv - der studerer dine bumser...

Bedste hilsner fra vedikkealt...

Kommentar
Fra : Christa.N

Dato : 22-02-10 10:19

Citat
jeg vasker mit ansigt med vand og sæbe 2 gange dagligt

Hold straks op med det, du forværrer problemet !

"klistermærkerne" kan købes i Matas, de er virkningsløse ......
- det du har brug for er et godt renseprodukt og en fornuftig creme.

Kosmetologer har teenagebehandlinger og på kosmetologskoler er det endnu billigere, det kunne du måske ønske dig - jeg kan godt forstå, det ikke er fedt at gå til fest og ligne en pizza i hovedet.

En af mine sønner var voldsomt angrebet som teenager og fik i en periode Skinoren af vores læge - i dag har han en flot hud !

Til slut vil jeg sige at det du spiser, som vedikkealt har remset op, HAR VIRKELIG EN STOR BETYDNING og til det vil jeg kun tilføje at du skal drikke alm. vand (ikke cola) vand har en fantastisk gavnlig effekt på huden (drik et par liter om dagen)

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 22-02-10 16:20

Det er bedst du bare lader din krop være naturlig istedet for at bruge klister og sæbe og alt muligt.

Nå men hvis du dyrker motion eller noget hvor du kommer til at svede så hjælper det.
Hvis du ikke kan lide motion så kan du tage i sauna måske i svømmehallen og sidde derinde et godt stykke tid eller bare gå i sauna regelmæssigt.

Hvis du ikke vil i sauna så kan du koge noget vand i en gryde og tage gryden ind i stuen og holde dit ansigt over gryden med et håndklæde over hovedet sådan at du laver et sauna telt, men pas nu på det varmevand ikke du vælter gryden eller noget.

Når din hud bliver dejlig varm så udvidder den sig også skulle den gerne rense sig når du tørre dig med håndklædet.

Det er også dejligt hvis du tager håndklæder ned i det varmevand som du har kogt også holder håndklædet på dit ansigt og vaske dig sådan.

Kommentar
Fra : gwh

Dato : 23-02-10 03:25

Hej dentvivlsomme .
Prøv at købe ABC Australien tea-tree ansigts vask og body lotion, den kan også anvendes i ansigtet, jeg kan slet ikke undvære den og har brugt den i mange år. Jeg har dog ingen erfaring med ABC ansigtsvask, den bruger jeg ikke.
Her er lidt om hvad der står om body lotionen.
Trænger ned i underhuden og binder næring i fedtvævet og fremmer ny sund hud, modvirker bakterieproblemer, kølner og beroliger irriteret hud.
Anvendes til:
Daglig hudpleje.
Tør og irriteret hud.
Bumser og uren hud.
Indgroet hår.
Brug efter hårfjerning/barbering.
Efter solbadning.
Udsatte hænder.
Optimal hygiejne.
Cremen er tynd og forsvinder hurtig ind i huden, den er uparfumeret, men har dog en stærk duft ,lige når man bruger den , men den forsvinder hurtigt.
Det er måske værd at prøve.
Mvh. gwh.