/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
udgiv et spørgeskema
Fra : hpkh
Vist : 4632 gange
100 point
Dato : 21-02-10 18:39

Jeg kune godt tænke mig at lave et spørgeskema(skabelon) hvor det er muligt for modtager at svare tilbage, det skal opbygges så der er svar bokse som der kan tablueres imellem og skrive sit svar.
Det må gerne være i Word som kan mailes til vedkomne eller noget online til en webside.
Er der nogen gode forslag til dette
mvh HP

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 21-02-10 18:47

I Word, Tabel, Indsæt tabel og så vælg antal rækker og kolonner.

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 21-02-10 18:56

Word har funktionen formular.

Så kan du beskytte formulafelter, ved at lave beskyttelse af dokumentet "til udfyldning af formular"

Der er ¨både afkrydsningsfelter og "radio" kanpper og rulle felter.

Jeg har ikke lavet det endnu i 2007, men brugt det en delgang i de tidliger versioner.

Hvis du vil lavet det på nettet, kan du også bruge en formular der sende til en mailadrsse.
Evt programeret i PHP.

Der er rigtig mange muligheder.

Vh Ben

Accepteret svar
Fra : timeglas

Modtaget 60 point
Dato : 21-02-10 19:02

Du kan bygge et spørgeskema gratis op online på flg.:

http://www.kwiksurveys.com

Og derefter ente det ned når du har opnået fra dem du mailer til.

mvh timeglas

Godkendelse af svar
Fra : hpkh

Dato : 23-02-10 01:27

Tak for svaret timeglas.
Jeg har allerede brugt dit råd.
mvh HP