/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Majomajor
Fra : 3773
Vist : 721 gange
50 point
Dato : 21-02-10 13:08

Citat
Din profil er blevet udelukket fra dette spørgsmål af BlackPeet, du har derfor ikke rettigheder til at kunne tilføje nogen kommentar eller på anden måde deltage i denne debat.

Er nødt til at takke af denne her vej!

"Titlen" har skam aldrig været ment ondt. Måske lidt drillende. Og Jørn øvrige opførsel taler vel helt for sig selv.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 21-02-10 14:01

For lige at uddybe for de allermest tumbede. Så er det MIG der er blacklistet, og kan derfor ikke svare Majormajor.

Jørn overvej nu at besøge lægen!

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 21-02-10 14:04

Citat
For lige at uddybe for de allermest tumbede

tak for kaffe.

Måske I skulle finde en anden slagmark i det hele taget. Aner ikke hvad der er oppe eller ned, men jeg må hellere flytte nogle flueben i mine abonnementer- inden min indbakke bliver overspammet.

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 21-02-10 14:45

3773 - du er da kun udelukket fra et bestemt spørgsmål:

Du er ikke på den generelle black-liste
Citat
1 IBM760 28-01-2004

2 Klumme 09-12-2004

3 BlackPeet 04-01-2010

4 zorto 08-01-2010

Hvor jeg f.eks. er endt - uden at vide, hvad jeg har generet Klods Majoren med

Accepteret svar
Fra : Majormajor

Modtaget 50 point
Dato : 21-02-10 14:50

Kære 3773.

Ja, jeg forstår ikke en hujende fis af dette her . Du er da IKKE blacket hos mig og er velkommen i alt, hvad jeg nu kan finde på at lave "tråde" om. Så ved du det .

Hilsen fra Kirstine

Men F.U.? Inden jeg får .

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 21-02-10 14:50

Nå for dælen. De tre seneste af Jørn's profiler er lige blevet udelukket af Kandu.dk

Tak for det kandu.

Godkendelse af svar
Fra : 3773

Dato : 21-02-10 14:53

Tak for svaret Majormajor.

..og roooolig nu. Det har jeg aldrig påstået.

Men du skrev et indlæg til mig i blackpeet's "blackliste-tråd" og i den kunne jeg ikke svare DIG!

Så simpelt var det. Men det fik Jørn til at gå i selvsving med vistnok 4-5 annullerede spørgsmål til dig og mig og vi to. Men åbenbart mistede kandu.dk igen igen tålmodigheden med ham. Godt nok.

Så går der nok en dags tid inden vi ser ham igen.

Kommentar
Fra : Majormajor

Dato : 21-02-10 14:57

Citat
Klods Majoren
Hov, hov du, små slag. For jeg ved sandelig ikke, hvorfor du har generet mig, så jeg har blacket dig . Det må jeg straks lave om på så.

Og så er jeg altså ikke noget klods, men en lille fiks genstand .

Hilsen Kirstine

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 21-02-10 14:59

Det siger jeg tak for Majormajor

Kommentar
Fra : Majormajor

Dato : 21-02-10 15:13

Citat
..og roooolig nu. Det har jeg aldrig påstået.
Ok, nu er jeg meget roooooooolig igen, tak for det .

Og nu ved jeg, hvorfor IBM ER/HAR været på min sorte liste. Det er fordi jeg er på hans . Og se, det ved jeg så ikke hvorfor, jeg er . Det var ham, der begyndte osv osv. . Nå, pyt med det. IBM hvidlister mig nok nu .

Og kære 3773, hvis jeg var religiøs, ville jeg bede den gode Herre om, at du IKKE må få ret i dette her:
Citat
Så går der nok en dags tid inden vi ser ham igen.

Hilsen Kirstine .

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 21-02-10 15:16

pyha, det var dog dejligt at I fandt hinanden

Citat
Så går der nok en dags tid inden vi ser ham igen.

uhm. jeg tror han er stadigvæk.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 21-02-10 15:21

Citat
uhm. jeg tror han er stadigvæk.

Sig til, hvis jeg skal få kandu til at slette din profil. Jeg har VIP adgang til deres support

Kommentar
Fra : severino

Dato : 21-02-10 15:21

Citat
Og så er jeg altså ikke noget klods, men en lille fiks genstand

Sådant et profilbilled, ville jeg gerne se her på KANDU, vi mangler "lidt blomster i vinduet",hvis du frstår, Kirstine!

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 21-02-10 15:23

Citat
Så går der nok en dags tid inden vi ser ham igen.

Måske - da det er ret sjældent, at jeg læser vittighederne.

Og min egen Black-liste bruger jeg primært til, at holde øje med nye (evt. dobbelt profiler), og da det er ret få spørgsmål jeg stiller, har det ikke ret stor betydning!

Kommentar
Fra : Majormajor

Dato : 21-02-10 15:25

Kære IBM.

Det var let nok.

og smuller, nu håber jeg bare på en hvidlistning fra IBM. Det er jo lidt tomt med envejs-finden-hinanden .

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 21-02-10 15:27

Citat
Sig til, hvis jeg skal få kandu til at slette din profil. Jeg har VIP adgang til deres support

Tænk det kunne være man skulle overveje det.

Citat
vi mangler "lidt blomster i vinduet",

Ja også ligeså cirka.

Men nu er det jo tiden, rent praktisk og ikke overført betydning- vi skal jo så og gøre forårsklar.

Kommentar
Fra : Majormajor

Dato : 21-02-10 15:31

Tak til dig IBM

Severino: Flirter du?

Kommentar
Fra : Majormajor

Dato : 21-02-10 15:39

Kære 3773.

Tak fordi du accepterede mit svar og for forklaringen .

Hilsen Kirstine

Kommentar
Fra : severino

Dato : 21-02-10 15:44

Kære lille nipper Majormajor!
Når man når op i min alder, har man let tilbøjelighed til at gå i panik!
Men øjnene har jo bedst af, at hvile på noget der er smukt og dejligt! IK'?

Du kan da godt have gode grunde til, at vi ikke må se dig! ???

Kommentar
Fra : Majormajor

Dato : 21-02-10 15:51

Kære severino.
Citat
Når man når op i min alder, har man let tilbøjelighed til at gå i panik!
Jeg synes da, at jeg får lidt mere ro i sindet i takt med, at alderen stiger. Så hvad er der dog at gå i panik over ?
Citat
Du kan da godt have gode grunde til, at vi ikke må se dig! ???

Ti-hi, det har du ret i .

Hilsen Kirstine

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 21-02-10 16:36

huggeligt og atter huggeligt , som mine børn siger

lidt mere af den tone

Kommentar
Fra : Majormajor

Dato : 21-02-10 17:45

Kære Smuller.

Det er bare så dejligt, når vi holder kammertonen i vores tråde . Også selv om ham den flotte fyr, Severino vist nok strejfede sovekammertone en anelse .

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 21-02-10 17:48

Århhh Pjat.....han jagter bare tøser.................

...men freden er dejlig!

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 21-02-10 17:59

Citat
men freden er dejlig!

yes, det vil jeg medgive.

og den der hyggelige sarkasme og prikken til hinanden - også når man lige kom til at skrive noget "dumt" - nåh det var vist ikke det helt velvalgte ordvalg.

jeg mener bare denne tråd og dens ordveksling, er meget venlig og huggelig- kammertone -mere af den

Kommentar
Fra : severino

Dato : 21-02-10 18:09

Citat
Severino vist nok strejfede sovekammertone en anelse

Jeg har nu kun to toner i livet. Den ene er falsk og jager alle fugle væk; og den anden har en odure, som tillogger fluer!

Citat
Århhh Pjat.....han jagter bare tøser.................

Næh 3773, man taber hurtigt pusten!

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 21-02-10 18:41

Se se Severino. Produktet hedder en AUTOTUNER og bruges blandt til at holde røven oppe på sølle sangstemmer. Feks de der 8210-tøser i X-faktor. Bagsiden er at man lyder sært "robot-agtig". Er brugt lidt småekstremt af Brdr Olsen i: Smuk som et stjerneskud og af Cher. Ellers kan diverse designer- og børneorkestre prale af flittig brug (Creamy m fl.). Med sådan en, skal du bare ramme i nærheden af tonen, så bliver den rette ind!

Så der kan hjælpes på falske toner.........

NB Troede aldrig rigtig hanhundene droppede pigejagten. Jeg har ihverttilfælde et stående forbud mod at hyle af månen!

Kommentar
Fra : Majormajor

Dato : 21-02-10 19:03

Søde Severino.

Citat
tillogger

Tillad mig at rette dig lidt ind (Det kender du vel fra din hustru????). Men at "logge" har bl.a. noget med kåmpjuterverdenen at gøre, medens "lokke" nok var det ord, du mente, når du lokker fluer til dig . Mon en AUTOTUNER også kan "klargøre" tonerne fra den ende .

Og kære 3773.
Citat
Jeg har ihverttilfælde et stående forbud mod at hyle af månen!

Sådan et forbud har min mand også. Skal han hyle, skal det sq være sammen med mig .

Kommentar
Fra : severino

Dato : 22-02-10 00:35

Citat
Feks de der 8210-tøser i X-faktor

Kors i røven så har jeg endnu en chance.
Citat
Troede aldrig rigtig hanhundene droppede pigejagten

Så er det nok derfor jeg skal rende et par gange om natten!

Min kone gider ikke hyle om natten, men hun snorker, uden at ville være ved det!

Kommentar
Fra : Majormajor

Dato : 22-02-10 01:50

Citat
men hun snorker, uden at ville være ved det!

Det er da enhver kvindes privilegium. Vidste du ikke det ?

Hilsen Kirstine (Der mangler altså en "Ikke-helt-vågen-Smiley" for os nipsgenstande , for det passer sig nu ikke rigtigt med de skægstubbe )

Kommentar
Fra : Majormajor

Dato : 24-02-10 23:21

Citat
Mon en AUTOTUNER også kan "klargøre" tonerne fra den ende
Mangler svar ?

Hilsen "Nipsgenstanden"

Kommentar
Fra : Majormajor

Dato : 28-02-10 16:25

Jamen dog, her er der sq lige plads til en lille vits:

Citat
To ældre mænd havde været de bedste venner i mange år, og de var begge først i 90´erne, da en af dem pludselig blev dødeligt syg. Hans ven besøger ham på sygesengen, og de genopfrisker minder fra deres lange venskab, da vennen pludselig spørger den døende: "Når du dør, vil du så ikke gøre mig en tjeneste? Jeg vil gerne vide, om der er fodbold i himlen."

Den døende mand sagde: "Vi har været venner i så mange år, så selvfølgelig vil jeg spørge for dig." Og så døde han. Et par dage senere ligger den overlevende og sover, da han pludselig hører sin vens stemme. Stemmen siger: Jeg har en god og en dårlig nyhed. Den gode nyhed er, at der er fodbold i himlen."

"Hvad er den dårlige nyhed?"

"Den dårlige nyhed er, at du skal stå på mål på onsdag."

Kommentar
Fra : Majormajor

Dato : 08-03-10 01:17

Mon jeg har skræmt Severino helt væk med mit fine billede ?

Hilsen Nipsgenstanden

Kommentar
Fra : severino

Dato : 08-03-10 11:00

Næh jeg er ikke skræmt væk, jeg er bare på vej rundt om .....

Kommentar
Fra : Majormajor

Dato : 08-03-10 12:42

, men alligeveller , og god tur .

Hilsen Kirstine