/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Akle - tit lige ind her gamle!
Fra : Majormajor
Vist : 482 gange
100 point
Dato : 21-02-10 01:54

Citat
Mit første spørgsmål vil så være; har du slettet cockies? defragmenteret? fjernet skidt du alligevel ikke bruger, tømt papirkurven? osv,,,,,
Alt det mener jeg, mine gratis-programmer klarer . bortset fra defragmenteringen. Der bruger jeg Defraggler, tror jeg nok det hedder.

Men jeg vil sige dig tak for de trøstende ord . Og har du set, at nogle af de erfarne herrer sq har købt det "fine" nye Slow-PCfighter . Indtil videre er jeg lykkelig over, at vi 2 gamle koner ikke er hoppet på den galaj - tihi!

Hilsen og god nat fra Kirstine .

Kommentar
Fra : akle

Dato : 21-02-10 10:53

Hej "Halvgamle" og tak for kommentarerne på halvvejen.

Ser du er lidt af en Natteravn - det er jeg også normalt, men lige i går aftes/nat startede jeg mit aftenrituale 10 min før tid.
Jo, - jeg har set "de Kloge" lige skulle prøve "alt det ny-tilbudte" af. (Godt såd'n nogle som os er mere "smarte"
Men der var da også enkelte af "de andre" som rådede dig til ikke at lade dig lokke, så vor glorie er stadig intakt!

Fortsat god week-end!

MVH Akle

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 21-02-10 11:58

Citat
så vor glorie er stadig intakt!
som i kan i men uden os hvad kunne i så

Kommentar
Fra : Majormajor

Dato : 21-02-10 12:40

Kære o.v.n.

Sådan noget skal en herre slet ikke spørge en kvinde om: 1. Der kunne komme et ærligt svar og 2. Og så ville fanden sikkert være løs i Laksegade .

Hilsen fra Kirstine

Kommentar
Fra : Majormajor

Dato : 21-02-10 12:49

Kære Akle. (Skal vi dog ikke se stort på den alder ?)
Citat
Jo, - jeg har set "de Kloge" lige skulle prøve "alt det ny-tilbudte" af.

Det gjorde jeg altså også , men slap da hurtigt og smertefrit af med det igen, og det uden at spørge de ædle herrer. Så min glorie stråler stadig smukt, som var den nypoleret .

Kærlig hilsen fra Kirstine .

Kommentar
Fra : akle

Dato : 21-02-10 13:34

... og hvorfor skal nu "de andre" blande sig i vor GLORIE? Vi har det lige så godt!
Til alle "de andre" der har ondt af "os to halv/hel-gamle" - Lad dog børnene!!!!
Hils til alle i dag, - for solen skinner!
MVH Aklde

Kommentar
Fra : Majormajor

Dato : 21-02-10 15:20

Kære Akle.

Så kan det ikke udtrykkes tydeligere . Og selv den gode o.vn. blev nervøs og bakkede i fuld fart ud af vores tråd

Accepteret svar
Fra : akle

Modtaget 100 point
Dato : 21-02-10 16:39

Citat
men uden os hvad kunne i så

Glæde os over dét vi allerede har fået - og ellers nyde livet, - for vi har alle kun fået tildelt ét liv!!!

MVH Akle

Godkendelse af svar
Fra : Majormajor

Dato : 21-02-10 17:35

Kære Akle

Tak for svaret, og skønt at du gad titte ind .
Citat
for vi har alle kun fået tildelt ét liv!!!

Ja, og lad os sammen få alt det gode ud af det, som er muligt .

Kærlige hilsner fra Kirstine

Kommentar
Fra : akle

Dato : 21-02-10 20:22

Hej igen.
Hyggeligt at "snakke" med dig.
Håber du fik skudt lidt mere liv i din sløve pc.
Bedste hilsner Akle