/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
De bedste gummistøvler i verden!
Fra : hellequaade
Vist : 3733 gange
100 point
Dato : 20-02-10 17:54

Hej!
Jeg købte for et par år siden et par støvler af mærket "roejsere" i Netto...desværre kan jeg ikke finde ud af hvor jeg kan købe dem ellers...og Netto har ikke nogle!
Nogen der ved hvor jeg finder dette mærke....har googlet i timer uden resultat

MVH Helle

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 20-02-10 17:56

to gange, en til hver fod

Kommentar
Fra : hellequaade

Dato : 20-02-10 18:01

he he! næ...men ville være sikker på at plaseringen var ok!(nu blir jeg sg nok os kaldt dum...he he)

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 20-02-10 18:08

næ men alle læser de 25 seneste spørgsmål, i stort set alle.
Men Netto har det med at købe lidt forskelligt til en god pris.

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 20-02-10 18:12

Kan du beskrive dem- er det grønne gummistøvler med snørre foroven eller er det de der blå, sejler gummistøvler- måske de findes

Kommentar
Fra : hellequaade

Dato : 20-02-10 18:36

De er meget høje og ligner dem fra "Hunter"...de er uden snørre men med et lille spænde agtig ting på siden... de er super gode!! Men hvem f..... forhandler dem...hvor fik Netto dem fra?

Kommentar
Fra : hellequaade

Dato : 20-02-10 18:37

de er sorte!....men farven er for mig ligegyldig!

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 20-02-10 18:43
Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 20-02-10 18:46

http://shopping.kelkoo.dk/ssc-109101-viking-gummist%F8vler.html

ser ud som om der er gratis fragt. men jeg har ikke prøvet at gå videre til indkøb.

Kommentar
Fra : hellequaade

Dato : 20-02-10 18:53

Men mærket SKAL være "Roejsere" !!! Men tak alligevel

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 20-02-10 19:42
Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 20-02-10 19:51

Så hermed glem alt om de gamle røjsere fra Netto:
"
Min store passion for at være ude i al slags vejr gør, at jeg altid er på jagt efter de bedste gummistøvler. Og jeg har faktisk fundet de bedste gummistøvler - det er dem fra Hunter. De er bare gode!
"
http://eshoes.dk/shop/hunter-65c1.html

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-02-10 22:39

Tror godt "vi" kan konstatere at de IKKE findes længere....

Fabrikken i Kina har lukket ned

For 1½ år siden var der allerede en på Sol.dk der søgte det samme - der er ENDNU IKKE kommet noget svar....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-02-10 22:43

Og skynd dig nu at slette det andet spørgsmål INDEN nogen svarer deri....

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 20-02-10 22:57

Disse bliver også kaldt Wellington røjsere??

http://www.wellie-boots.com/hunter-huntress-ladies-wellington-boots.htm

Kommentar
Fra : Smokei