/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
klovn
Fra : brorteil
Vist : 559 gange
12 point
Dato : 20-02-10 17:03

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 20-02-10 17:06

som muslim har jeg også ytringsfrihed
torsk

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 20-02-10 17:07

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 20-02-10 17:07

nogle dage er jeg katolik

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 20-02-10 17:08

Citat
Der kommer snart noget mere her når jeg har set mig lidt omkring.

Det er snart fire år siden, nogle mennesker er kvikke må jeg sige.

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 20-02-10 17:09

torsk

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 20-02-10 17:09

idiot

Kommentar
Fra : Majormajor

Dato : 20-02-10 17:15

Nå da, man snakker vel nok med sig selv i dag søde Teil .

Hilsen MM

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 20-02-10 17:15

Citat
Mvh og velkommen på Kandu!

Velkommen efter 4 år, flere kvikke hoveder.

Godt vi muslimer gør noget ved den slags.

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 20-02-10 17:17

Citat
Jeg vidste det bare. Jeg er "the bad guy" her på kandu blandt den hårde kerne.

Man skulle tro jeg var synsk. Jeg burde have en medalje for at forudse det her.

ans:
Hvad i alverden mener du? Hvorfor er JEG dum? Jeg er dum fordi jeg er blevet kaldt dum?
Hvad mener du? Forklaring udbedes?

Dahab:

jeg er ligeglad med om de har større problemer med andre. Det er folk som brorteil Medlemsnummer : 276237 der ødelægger det her site.
Han har været her så længe at føler sig hjemme og syntes at han kan tillade sig at snakke sådan til andre folk.

Er der slet ikke nogen der syntes det er over grænsen?

Jeg er en mand midt i 30erne der stiller et spørgsmål på et debat forum og så skal jeg have serveret at jeg er DUM??????????????????

Hvad fanden er det for nonget svineri. Magen til forkælet møgunge skal man lede længe efter.

Hvis du læser det her brorteil Medlemsnummer : 276237:

Fremover når du skriver til folk, så skal du;

1. tale pænt til dem.

2. argumentere for dine synspunkter, så det virker som om du har en hjerne

3. have lidt respekt for dine medmennesker.

4. lade være med at dukke op her i tråden med din riggtig profil, eller en anden af dine falske profiler og lade som om du er en anden der støtter dig selv. Lidt ligesom ans. Gad vide om det er også er dig.

5. husk at kun en angstfyldt person opretter en falsk profil, fordi han er bange for at ytre sine meninger. Med andre ord så kan du ikke være nået særligt langt i dit liv.
Du må lære at skære igennem. Jeg siger det kun for din egen skyld og for din families skyld .Det går ikke at holde igen med din vrede.

6. Pas på med hvad du skriver i tråde dremover af personlige ting, det kan være at du er uheldig at man kan spore dig. Tænk hvis du gjorde en person rigtig sur.

Alt det ævl gider jeg ikke læse

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 20-02-10 17:25

ligeglad med alt det ævl, har snart lært at leve med det.

sådan er det her og nogen værre end andre. Nogen har nærmest konkurrence- og alle mulige tidligere fejder.

Bare du holder dig væk fra mine madtråde med fedemad

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 20-02-10 17:32

Citat
Bare du holder dig væk fra mine madtråde med fedemad

Gode frikadeller, ja tak

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 20-02-10 17:35

har du misset den opskrift, ??? uhm måske blev den givet i en tråd omkring frikadeller- det var ikke et tip- men i den tråd er der ellers mange forslag.

prøver at finde den

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 20-02-10 17:37
Kommentar
Fra : Fantomas

Dato : 20-02-10 17:44

Det er kun ét at sige:

Du bliver uretfærdigt behandlet, brorteil ...

Annuller spørgsmålet
Fra : brorteil

Dato : 20-02-10 19:34

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål